كدخبر: 15732 بدون دیدگاه

رستمرود در الویت کاری شهرداری و شورای اسلامی شهر نور است

تاریخ انتشار : در ساعت:
رستمرود در الویت کاری شهرداری و شورای اسلامی شهر نور است

مهدی توکلی شهردار نوردر آیین ملاقات عمومی مسجد صاحب زمان در رستمرود اظهار کرد: بیشترین خواسته های مردم در بخش عمرانی است که در فصل بارندگی و آب و هوایی با محدودیت روبرو هستیم. وی گفت: شهرداری نور برنامه‌های کاری دارد که در قالب شهرداری تعریف می‌شود و بودجه شهرداری ۵۵ میلیاردی دیده شد که […]

مهدی توکلی شهردار نوردر آیین ملاقات عمومی مسجد صاحب زمان در رستمرود اظهار کرد: بیشترین خواسته های مردم در بخش عمرانی است که در فصل بارندگی و آب و هوایی با محدودیت روبرو هستیم.

وی گفت: شهرداری نور برنامه‌های کاری دارد که در قالب شهرداری تعریف می‌شود و بودجه شهرداری ۵۵ میلیاردی دیده شد که با وجود ۳۰۰ پرسنل و نیروی شرکتی، در ماه بیش از سه میلیارد تومان پرداخت می شود.

شهردار نور تصریح کرد: سیاست شهرداری و شورای اسلامی دوره ششم مربوط به سال ۱۴۰۱ است و با آسیب‌شناسی که صورت گرفته تلاش می شود بخشی از خواسته های به حق مردم برآورده شود.

این مسئول یادآور شد: بسیاری از کوچه ها و خیابان ها در رستمرود آسفالت شد در حالی که در شهر نور یک مترآسفالت انجام نشد.

توکلی با اشاره به جلسات مختلف در رستم رود افزود: رستمرود در اولویت کاری شهرداری و شورای اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه منابع شهرداری از خدمات شهرداری و عوارض مردم است،افزود: مباحث با قواعد و واقعیت باید همخوانی داشته باشد و الحاق بافت در شورای شهرسازی تصمیم‌گیری می‌شود و ما چانه‌زنی می‌کنیم.

شهردار نور اظهار کرد:طرح تفصیلی مدت ۲ سال است که مصوب شد و ابلاغ نمی شود و علت آن به خاطر این که بخش از روستمرود در گذشته در ماده صد از محدوده خارج شد و تلاش می‌کنیم تا به محدوده برگردد و بخشی هم مربوط به این است که اطلاع رسانی صورت نگرفته است.

این مسئول با بیان اینکه رستم رود و نور یک شهر و خانواده در شهر نور هستند، مشارکت همه جانبه شهروندان را ضرورت مهم پیش رفتن امور و آبادانی شهر عنوان کرد و گفت: اجرای طرحهای عمرانی و خدماتی بدون مشارکت شهروندان امکان پذیر نیست، لذا از شما شهروندان رستمرودی درخواست می‌کنم در بخشهای مختلف، یاری‌گر مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر نور باشید چرا که شهرداری و شورای اسلامی شهر پای کار هستند تا کارنامه خوبی از پایان دوره ششم به جا بگذارند.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳