كدخبر: 15680 بدون دیدگاه

نخستین دیداره چهره به چهره شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر نور با حضور مسئولان شهرستانی در رستمرود برگزار شد

تاریخ انتشار : در ساعت:
نخستین دیداره چهره به چهره شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر نور با حضور مسئولان شهرستانی در رستمرود برگزار شد

نخستین دیداره چهره به چهره شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر نور با حضور دکتر شادمان فرماندار و مسئولان و مدیران ادارات شهرستان نور و مردم در مسجد صاحب الزمان (عج) رستمرود برگزار شد. ❇️رستمرود پس از الحاق به نور باید چهره شهر بخود بگیرد  دکتر علی شادمان فرماندار شهرستان نور در حاشیه ملاقات مردمی […]

نخستین دیداره چهره به چهره شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر نور با حضور دکتر شادمان فرماندار و مسئولان و مدیران ادارات شهرستان نور و مردم در مسجد صاحب الزمان (عج) رستمرود برگزار شد.

❇️رستمرود پس از الحاق به نور باید چهره شهر بخود بگیرد 

دکتر علی شادمان فرماندار شهرستان نور در حاشیه ملاقات مردمی که در منطقه رستمرود شهر نور برگزار شد گفت:براساس سلسله دیدارهایی که در مناطق و مساجد برگزار میشود،امروز به درخواست اهالی رستمرود این دیدار در این منطقه برگزار شده است.

علی شادمان افزود:رستمرود چون قبلا یک منطقه بود و الحاق به شهر نور شد مردم منطقه توقعات و انتظارتی دارند که یکسری اقداماتی را میطلبید که در این زمینه عقب هستیم و نمیتوانیم آن را انکار کنیم.

وی گفت:شهروندان باید به شهردار نور که به تازگی منصوب شدند و پای کار آمدند فرصتی بدهند تا در خصوص مشکلات و معضلات برنامه ریزی لازم را انجام دهند و اقدامات اساسی صورت بگیرد.

فرماندار نور افزود:جلسه امروز فرصتی است تا شناخت دقیق تر و عمیق تری از منطقه اتفاق بیوفتد و اعضای شورای اسلامی شهر هم قطعا تمام تلاش خود را در جهت رفع این مشکلات و معضلات خواهند کرد.

 

این مسئول خاطرنشان کرد:انتظارات شهروندان رستمرودی هم بجاست و توقع دارند رستمرود پس از الحاق به نور چهره شهر بخود بگیرد و پیاده رو ها و کوچه ها تعریض شوند.

فرماندار نور گفت:قطعا اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار بفکر رفع این مطالبات بحق مردم رستمرود خواهند بود .

❇️الحاق منطقه رستمرود به نور یکی از مهمترین اقدامات شورای شهر در دوره ششم

ابراهیم محسنی رئیس شورای شهر نور هم با اشاره به اینکه یکی از مهمترین اقدامات ما در دوره ششم شورا الحاق رستمرود و بخش‌هایی از شهر نور به بافت فرسوده است اظهارکرد: الحاق به بافت فرسوده با همت اعضای شورای اسلامی دوره قبل و با پیگیری شورای اسلامی دوره ششم به نتیجه رسید که از امتیازات بافت فرسوده،معافیت در عوارض و دریافت تسهیلات کم بهره در زمان ساخت و ساز برای مردم منطقه رستمرود است.

وی با اشاره به مشکل استادیوم نیمه کاره در منطقه رستمرود خاطرنشان کرد: این پروژه که از سال ۸۵ آغاز شد از طرح‌های ملی است که پس از ۱۵ سال نیمه کاره رها شده است که با بررسی های انجام شده بیش از ۳۰۰میلیارد تومان هزینه دارد و با توجه به بحران مالی که در حال حاضر دچار آن هستیم شروع بکار پروژه کمی سخت است و زمان میبرد.

.محسنی در خصوص معضل سگ‌های بلاصاحب در سطح شهر نور که یکی از دغدغه های شهروندان بود افزود: این مشکل تا حدود زیادی برطرف شد و شهرداری سگ‌های بلاصاحب را جمع آوری و به مکان های مورد نظر انتقال داد.

محسنی در خصوص پروژه‌های عمرانی و آسفالت کوچه‌ها در منطقه رستمرود اظهارکرد: این منطقه کوچه‌هایی که از نظر فنی و مهندسی مشکلی نداشتند، آسفالت انجام شد.

وی گفت: کوچه‌هایی مانند پامچال پنجم و ششم در منطقه رستمرود با توجه به افزایش جمعیت مشکل تعریض، آب و برق دارند که پس از تعریض و رفع مشکل آب و برق شهرداری برای احداث کانیو، جوی آب و آسفالت اقدام می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر نور با اشاره به مشکل کوچه‌ای که در آن مدرسه واقع شده و جمعیت زیادی ساکن است، افزود: افت فشار آب از مشکلات مردم است که با رفع آن تلاش می کنیم آسفالت آن را تا سال جدید اجرایی کنیم.

محسنی با اشاره به مشکلات طرح تفصیلی شهر نور خاطرنشان کرد: شهرداری و شورای اسلامی شکایت‌های در خصوص تعرض به حریم ایزدشهربه سمت رستمرود و رویان به سمت نور دارند.

وی گفت: با توجه به تناقض‌هایی که در نقشه طرح تفصیلی با پیشنهاد شرکت مشاوره وجود دارد بین آنچه که هست و آنچه باید باشد در حال بررسی و پیگیری آن هستیم.

❇️رستمرود در الویت کاری شهرداری و شورای اسلامی شهر نور است

مهدی توکلی شهردار نور هم اظهار کرد: بیشترین خواسته های مردم در بخش عمرانی است که در فصل بارندگی و آب و هوایی با محدودیت روبرو هستیم.

وی گفت: شهرداری نور برنامه‌های کاری دارد که در قالب شهرداری تعریف می‌شود و بودجه شهرداری ۵۵ میلیاردی دیده شد که با وجود ۳۰۰ پرسنل و نیروی شرکتی، در ماه بیش از سه میلیارد تومان پرداخت می شود.

شهردار نور تصریح کرد: سیاست شهرداری و شورای اسلامی دوره ششم مربوط به سال ۱۴۰۱ است و با آسیب‌شناسی که صورت گرفته تلاش می شود بخشی از خواسته های به حق مردم برآورده شود.

این مسئول یادآور شد: بسیاری از کوچه ها و خیابان ها در رستمرود آسفالت شد در حالی که در شهر نور یک مترآسفالت انجام نشد.

توکلی با اشاره به جلسات مختلف در رستم رود افزود: رستمرود در اولویت کاری شهرداری و شورای اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه منابع شهرداری از خدمات شهرداری و عوارض مردم است،افزود: مباحث با قواعد و واقعیت باید همخوانی داشته باشد و الحاق بافت در شورای شهرسازی تصمیم‌گیری می‌شود و ما چانه‌زنی می‌کنیم.

شهردار نور اظهار کرد:طرح تفصیلی مدت ۲ سال است که مصوب شد و ابلاغ نمی شود و علت آن به خاطر این که بخش از روستمرود در گذشته در ماده صد از محدوده خارج شد و تلاش می‌کنیم تا به محدوده برگردد و بخشی هم مربوط به این است که اطلاع رسانی صورت نگرفته است.

این مسئول با بیان اینکه رستم رود و نور یک شهر و خانواده در شهر نور هستند، مشارکت همه جانبه شهروندان را ضرورت مهم پیش رفتن امور و آبادانی شهر عنوان کرد و گفت: اجرای طرحهای عمرانی و خدماتی بدون مشارکت شهروندان امکان پذیر نیست، لذا از شما شهروندان رستمرودی درخواست می‌کنم در بخشهای مختلف، یاری‌گر مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر نور باشید چرا که شهرداری و شورای اسلامی شهر پای کار هستند تا کارنامه خوبی از پایان دوره ششم به جا بگذارند.

به گزارش قلم ما:

🔹روکش آسفالت رستمرود
🔹وضعیت نیمه کاره پیاده رو ها
🔹استقرار ماشین آتش‌نشانی
🔹اصلاح سیستم آب آشامیدنی
🔹مشکلات سالن ورزشی
🔹نداشتن دور برگردان اصولی
🔹مشکلات روشنایی معابر و کوچه ها
🔹مشکلات سرعت گیرهای غیر اصولی
🔹سدسازی دیواره رودخانه ها
🔹افزایش بافت رستمرود و چگونگی تصویب طرح تفصیلی رستمرود
🔹اجرای مفاد مصوبه الحاق رستمرود به نور و ایجاد شهرداری منطقه ای و …از مهمترین مشکلات و دغدغه‌های شهروندان رستمرودی بود که خواستار پیگیری و حل آن شدند.

      

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳