كدخبر: 15598 بدون دیدگاه

بازدید هیئت مدیرها و اعضاء کانون مهندسین شهرستان نور سایت تفریحی و توریستی دشت نور

تاریخ انتشار : در ساعت:
بازدید هیئت مدیرها و اعضاء کانون مهندسین شهرستان نور سایت تفریحی و توریستی دشت نور

به گزارش قلم ما، این بازدید با هدف آموزشی برای اعضای کانون مهندسین از تاسیسات و بخش های مختلف مجموعه گردشگران، تفریحی، توریستی دشت نور بعنوان یک پروژه گردشگری شاخص در استان مازندران و شهرستان نور بعمل آوردند. تعامل خوب سرمایه گذار مجموعه تفریحی تورسیتی دشت نور با کانون مهندسین شهرستان مهندس اسلامی ضمن ارائه گزارش […]

به گزارش قلم ما، این بازدید با هدف آموزشی برای اعضای کانون مهندسین از تاسیسات و بخش های مختلف مجموعه گردشگران، تفریحی، توریستی دشت نور بعنوان یک پروژه گردشگری شاخص در استان مازندران و شهرستان نور بعمل آوردند.

تعامل خوب سرمایه گذار مجموعه تفریحی تورسیتی دشت نور با کانون مهندسین شهرستان

مهندس اسلامی ضمن ارائه گزارش در زمینه تاسیسات و زیرساخت های مجموعه دشت نور اظهار کرد:در سلسله بازدید هایی که هیات مدیره کانون مهندسین برای اعضای خود برای دید فنی مهندسین عضو در کانون،پروژه هایی که در سطح شهرستان میکند پروژه های شاخص سطح شهرستان در اولویت هستند.

وی خاطرنشان کرد:از سال اولی که استارت کار این پروژه زده شد همیشه تعامل خوبی بین نظام مهندسی،کانون مهندسی و مجموعه تفریحی،توریستی دشت نور وجود داشت که مهندس کبیری مدیرعامل مجموعه هم،دید خوبی به این تعامل دارند.

مهندس اسلامی بیان کرد:در جریان افتتاح استخری که در حال احداث است اعضای کانون و نظام مهندسین شهرستان از این پروژه بازدید داشتند این پروژه در واقع یکی از بزرگترین استخر های روباز استان مازندران و پروژه ای شاخص بشمار می آید و با تجهیزات استاندارد و بروز دنیا در حال ساخت است که فرصتی بینظیر برای مهندسین برای بازدید از سازه ها و زیرساخت های تاسیساتی را بوجود آورده است.

وی افزود:مهندس کبیری همیشه از این دست تعاملات استقبال میکنند تا کمکی باشد برای ارتقاء سطح آموزشی اعضای کانون و نظام مهندسین شهرستان تا از این پروژه بازدید داشته باشند و نقطه نظرات خود را در این زمینه بیان کنند.

معرفی مجموعه تفریحی،توریستی دشت نور بعنوان پروژه شاخص کشور در حوزه گردشگری

مهندس امین تیموری هم اظهار کرد: کانون مهندسین شهرستان نور در راستای رسالت های حرفه ای خود در هر بازه زمانی از پروژه های شاخص در سطح شهرستان و استان بازدید میکند،تا اعضا باکیفیت پروژه ها آشنا شوند.

رئیس کانون مهندسین شهرستان نور گفت:بازدید از مجموعه تفریحی توریستی دشت نور هم که بعنوان یک پروژه شاخص کشوری برای کانون مهندسین شهرستان نور دارای اهمیت بالایی بود و با توجه به معیارهای ویژه ای که در این پروژه دیده میشود و سبک معماری خاصی که در تک تک فضاهای این مجموعه وجود دارد و برنامه ریزی هایی که از نظر زمانی انجام میشود و مهمتر از همه هدف گذاری در این پروژه میتواند بعنوان یک پروژه شاخص کشور در حوزه گردشگری مطرح شود.

مهندس تیموری افزود:این پروژه در حال پیشرفت است وهروقت از بازه زمانی که برای بازدید حضور یافتیم شاهد پویایی مجموعه و یک سازه و فعالیت جدید در این پروژه بودیم که این موارد خیلی حائز اهمیت است.

وی افزود:همه این ویژگی ها میتواند این پروژه را بعنوان یک پروژه برند گردشگری در کشور معرفی نماید و با توجه به موقعیت گردشگرپذیر شهرستان نور میتواند بسیار حائز اهمیت باشد و درآمدهای گردشگری شایانی داشته باشد.

آشنایی مهندسین شهرستان با تاسیسات زیرساخت های مجموعه دشت نور از اهداف این بازدید

مهندس نادر داوودی عضو هیات مدیره کانون مهندسین نور هم اظهار کرد:یکی از مشکلاتی که داشتیم این بود که مهندسین با فضای مجتمع های تفریحی توریستی بخصوص ضوابط حاکم از طراحی یک مجتمع توریستی آشنا شوند.

مهندس داوودی افزود:مجتمع ها و شهرک های تفریحی،توریستی شهرهای جداگانه ای هستند که در کنار شهرها واقع شده اند و خود نیازهای مستقلی دارند.

وی افزود:دیدن این فضاها از نزدیک برای مهندسین خیلی حائز اهمیت است و بازدید از مجتمع تفریحی توریستی دشت نور که یکی از زیباترین مجتمع های برند کشور و استان مازندران است یکی موقعیت خوب برای اعضای کانون است تا هم در بعد فنی و اجرای آن و هم در بعد مهندسی آن تا یک چیدمان اصولی را شاهد باشند.

بازدیدهای آموزشی از برنامه ها اولویت دار کانون مهندسین شهرستان

مهندس مرتضی علا دیگر عضو هیات مدیره کانون مهندسین شهرستان نور اظهار کرد:در راستای اهدافی که کانون مهندسین ترسیم کرده است،یکی از برنامه های مهم و اولویت دار بازدیدهای آموزشی است که تحت نظر کمیته آموزش،بصورت دوره ای انجام میشود.

وی اشاره کرد:این بازدیدهای برای همه رشته های مهندسی صورت میگیرد و دشت نور میتواند به یکی از پروژه های برند این شهرستان تبدیل شود و بازدیدی که امروز برگزار شد مورد توجه اعضای کانون مهندسین قرار گرفت و به نسبت گذشته که بازدید داشتیم کیفیت ساخت خیلی بهتر بود و پیشرفت چشمگیری داشت.

 

 

 

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳