كدخبر: 15434 بدون دیدگاه

تجاوز به منابع طبیعی و بحث اشتغال مهمترین دغدغه شهروندان ایزدشهری

تاریخ انتشار : در ساعت:
تجاوز به منابع طبیعی و بحث اشتغال مهمترین دغدغه شهروندان ایزدشهری

نماینده مردم شهرستان های نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین دغدغه شهروندان ایزدشهری تجاوز به منابع طبیعی و اشتغال بوده است. به گزارش قلم ما،ولی‌الله فرزانه در مراسم ملاقات عمومی که به‌میزبانی شهرداری ایزدشهر برگزار شد اظهارکرد:برگزاری ملاقات مردمی،از سفارشات مقام معظم رهبری است که فرمودند:مسئولین پیوند خود را با مردم محکم […]

نماینده مردم شهرستان های نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین دغدغه شهروندان ایزدشهری تجاوز به منابع طبیعی و اشتغال بوده است.

به گزارش قلم ما،ولی‌الله فرزانه در مراسم ملاقات عمومی که به‌میزبانی شهرداری ایزدشهر برگزار شد اظهارکرد:برگزاری ملاقات مردمی،از سفارشات مقام معظم رهبری است که فرمودند:مسئولین پیوند خود را با مردم محکم تر کنند و ما هم با همین اعتقاد این ملاقات ها را برگزار میکنیم تا بتوانیم با برگزاری این ملاقات ها ارتباطمان را با مردم محکم تر کنیم،ضمن اینکه نیازهای مردم هم بهتر پیگیری خواهد شد.

وی افزود:این موضوع کمک تاثیرگذاری هم برای ما در توزیع اعتبارات شهرستانی و استانی خواهد داشت.

نماینده مردم نور بیان کرد:ملاقات های مردمی در شهرستان نور با هدف رفع مشکلات و پیگیری مطالبات شهروندان و در جاهای مختلف برگزار میشود تا بتوانیم به این مشکلات برگزار نماییم.

فرزانه ادامه داد:امروز هم با حضور تعداد زیادی از شهروندان این ملاقات ها صورت گرفت و مهمترین مشکلات مطرح شده از سوی مراجعه کنندگان در خصوص تجاوز به منابع طبیعی و تجاوز و برخورد با قاچاقچیان چوب و جنگل بود که قرار شد جلسه ای در این راستا با حضور فرماندار و دیگر مسئولین مربوطه شهرستان در جهت رفع این مشکل داشته باشیم.

وی درادامه خاطرنشان کرد:بحث اشتغال یکی دیگر از موضوعات مطرح شده توسط مراجعین بود که در این رابطه تلاشمان این تا کمک کنیم،البته این کمک باید دوطرفه باشد و با همفکری هم میتوانیم گامهای مثبتی در این زمینه برداریم.

نماینده مردم نور و محمودآباد تصریح کرد:بحث تسهیلات،مشکلات مادی و معیشتی،بحث ساخت و سازها،تغییر کاربری،واگذاری انشعابات هم از دیگر موضوعات مراجعه کنندگان بود.

وی از مشکلات دیگر و اساسی شهر ایزدشهر را در بحث،حریم گاز دانست و گفت: امروز متوجه این موضوع شده ایم و درصدد پیگیری این مشکل هستیم تا مرتفع شود.

فرزانه در پایان بحث اوقافی بودن را هم یکی دیگر از مشکلات مردم این منطقه دانست و گفت: با توجه به اسناد موجود و وقفنامه ای که از سال ۱۲۸۶ صادر شده است پیگیر حل این مشکل هستیم.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳