كدخبر: 15423 بدون دیدگاه

بهره برداری از مجهزترین و مدرن ترین استخرچهارفصل استان مازندران درمجموعه تفریحی،توریستی دشت نور

تاریخ انتشار : در ساعت:
بهره برداری از مجهزترین و مدرن ترین استخرچهارفصل استان مازندران درمجموعه تفریحی،توریستی دشت نور

سرمایه گذار مجموعه تفریحی،توریستی دشت نور از بهره برداری مجهزترین و مدرن ترین استخرچهارفصل استان مازندران در این مجموعه تا اردیبهشت ۱۴۰۱ خبر داد. وحید سیروس کبیری در گفتگوی اختصاصی با قلم ما،با بیان اینکه،این پروژه یکی از مدرن ترین و مجهزترین پروژه ها در غرب استان مازندران است اظهار کرد:تمام تلاشمان در راستای توسعه […]

سرمایه گذار مجموعه تفریحی،توریستی دشت نور از بهره برداری مجهزترین و مدرن ترین استخرچهارفصل استان مازندران در این مجموعه تا اردیبهشت ۱۴۰۱ خبر داد.

وحید سیروس کبیری در گفتگوی اختصاصی با قلم ما،با بیان اینکه،این پروژه یکی از مدرن ترین و مجهزترین پروژه ها در غرب استان مازندران است اظهار کرد:تمام تلاشمان در راستای توسعه صنعت گردشگری و ایجاد اشتغال مردم منطقه است.

مالک مجموعه دشت نور،در خصوص احداث استخر چهار فصل مجموعه دشت نور بیان کرد:این پروژه در زمینى به مساحت  ۵ هزار متر با زیربنای هزار متر و با امکاناتی از قبیل رختکن هوشمند،استخر مخصوص بزرگسالان و کودکان،است.

وی افزود:همچنین از دیگر ویژگی های این استخر چهار فصل،زمین والیبال ساحلى ،گیم نت، کافى شاپ،پارک بازی کودکان خواهد بود.

سیروس کبیری در ادامه گفت:مراحل ساخت این پروژه از مرداد ماه شروع در اردیبهشت ماه شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

سرمایه گذار پروژه دشت نور خاطر نشان کرد:پروژه استخر چهار فصل با هزینه ای بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان در حال احداث است که با اتمام پروژه  نیروی کار جدید هم دراستای حمایت از اشتغالزایی به این مجموعه اضافه خواهند شد.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳