كدخبر: 15331 بدون دیدگاه

امنیت برای سرمایه گذاران بخش خصوصی در شهرستان نور فراهم است

تاریخ انتشار : در ساعت:
امنیت برای سرمایه گذاران بخش خصوصی در شهرستان نور فراهم است

❇️چهارمین جلسه هم اندیشی و گفتگو پیرامون سرمایه گذاری ۳۰۰۰ میلیارد تومانی با حضور فرماندار شهرستان نور، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رویان و سرمایه گذاران پروژه در سالن جلسات شهرداری رویان برگزار شد. ❇️به گزارش قلم ما،فرماندار نور در این جلسه با بیان اینکه،امنیت سرمایه گذاری در شهرستان نور برای همه افرادی که […]

❇️چهارمین جلسه هم اندیشی و گفتگو پیرامون سرمایه گذاری ۳۰۰۰ میلیارد تومانی با حضور فرماندار شهرستان نور، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رویان و سرمایه گذاران پروژه در سالن جلسات شهرداری رویان برگزار شد.

❇️به گزارش قلم ما،فرماندار نور در این جلسه با بیان اینکه،امنیت سرمایه گذاری در شهرستان نور برای همه افرادی که قصد سرمایه گذاری دارند را به شخصه تضمین و در چارچوب قانون تمام تلاش خود را برای رفع موانع خواهیم کرد گفت:شهرستان نور دارای قابلیت ها و فرصت های بسیاری برای جذب سرمایه گذار است که باید از این فرصت ها نهایت بهره را برد.

❇️علی شادمان بیان کرد:کسانی که بدنبال سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در منطقه باشند همه جانبه حمایت می شوند تا بتوانیم شاهد توسعه هر چه بیشتر این منطقه باشیم.

❇️فرماندار نور گفت:نگاه ما حمایت از بخش خصوصی و سرمایه گذاری در حوزه گردشگری است و تلاش خواهیم کرد تا بسترهای لازم برای سرمایه گذاران را فراهم نماییم.

❇️شادمان تصریح کرد:شناخت طرفین نسبت به برنامه های یکدیگر،شناخت نسبت به ظرفیت یکدیگر و دیدن ابعاد قضیه با این حجم از سرمایه گذاری قطعا نیازمند این است تا کارها اصولی پیش رود و وقتی منافع جمعی در این سرمایه گذاری دیده شود و عقلانیت و قانون مداری بر آن حاکم شود شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود که در سایه وحدت و همدلی اتفاق خواهد افتاد.

❇️گفتنی است در این جلسه مقرر شد تا دونفر به نمایندگی از طرف سرمایه گذار و شهرداری رویان،شکل سرمایه گذاری را برای مقدمات تفاهم نامه طی یکهفته اعلام نمایند.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳