كدخبر: 15252 بدون دیدگاه

❇️حمایت قاطع انجمن سرمایه گذاران کیش از بخش خصوصی در راستای رونق بخشی به اقتصاد کیش/کیش الگویی مناسب برای تمامی استان های کشور

تاریخ انتشار : در ساعت:
❇️حمایت قاطع انجمن سرمایه گذاران کیش از بخش خصوصی در راستای رونق بخشی به اقتصاد کیش/کیش الگویی مناسب برای تمامی استان های کشور

❇️انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان کیش یک تشکل فراصنفی است که تمام تلاش اعضای انجمن در راستای توسعه همه جانبه کیش و گسترش فضای کسب و کار منطقه است. ❇️دبیرکل انجمن سرمایه گذاران کیش، در گفتگوی اختصاصی با «قلم ما »با بیان اینکه تمام سعی و تلاش این مجموعه این است تا بتواند با تعاملات […]

❇️انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان کیش یک تشکل فراصنفی است که تمام تلاش اعضای انجمن در راستای توسعه همه جانبه کیش و گسترش فضای کسب و کار منطقه است.

❇️دبیرکل انجمن سرمایه گذاران کیش، در گفتگوی اختصاصی با «قلم ما »با بیان اینکه تمام سعی و تلاش این مجموعه این است تا بتواند با تعاملات گسترده و اثر بخش با سازمان منطقه آزاد کیش و نهادهای اجرایی و دستگاه های قانونی کشوربه رفع موانع تولید و اصلاح فرایندهای اداری و رفع بروکراسی برای سرمایه گذارانی که به این منطقه میایند کمک کند گفت:مرتفع شدن این مشکلات برای سرمایه گذاران به فضای کسب و کار و رفع چالش های موجود در زمینه های اقتصادی از اهداف اصلی انجمن سرمایه گذاران است.

❇️محسن قریب بیان داشت:در همین راستا جلساتی بصورت هفتگی در خصوص معضلات و نارسایی های موجود در زمینه های اقتصادی،فرهنگی و گردشگری با مسئولین مربوطه برگزار میشود و در آن تمام تلاش بر این است تا با کمک مدیران و معاونین منطقه آزاد کیش این چالش ها بر طرف و با دادن ایده ها و برنامه ها مشکلات مرتفع گردند.

❇️وی تصریح کرد: منطقه کیش یه منطقه مرکزی در مناطق ازاد کشور بحساب می آید و می‌تواند الگویی مناسب برای تمامی استان های کشور باشدبه همین خاطر سعی میکنیم در زمینه های مختلف برای داخل کشور الگوسازی کنیم تا در قالب یک اقتصاد تمرین شده سایر مناطق کشور از این شیوه بهره مند شوند.

❇️دبیرکل انجمن سرمایه گذاران کیش،خاطرنشان کرد: جزیره کیش شاید تنها جایی در کشور است که تمامی بخش های اقتصادی آن بصورت خصوصی اداره میشود همچون هتل و اقامتگاه ها،مجموعه های پذیرایی و رستوران ها،مجموعه های خدماتی ،مجموعه های انبوه سازی،مجموعه های مسکونی و بطور کل همه بخش های اقتصادی کیش توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی ایجاد شده و به بهره برداری رسیده است.

❇️قریب گفت:سازمان منطقه آزاد کیش عمدتا در زمینه زیرساخت ها،ایجاد فرودگاه ها،بندرگاه،جاده ها و امکانات عمومی جدید کار میکند که میتواند الگویی مناسب برای داخل کشور باشد.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳