كدخبر: 15173 بدون دیدگاه

مدیر باشگاه ستارگان نوین رویان: شهرستان نور دارای استعدادهای بکر ورزشی است/ظهور قطب بزرگی از هندبال کشوردر آینده ای نزدیک

تاریخ انتشار : در ساعت:
مدیر باشگاه ستارگان نوین رویان: شهرستان نور دارای استعدادهای بکر ورزشی است/ظهور قطب بزرگی از هندبال کشوردر آینده ای نزدیک

باشگاه ورزشی ستارگان نوین رویان در سال ۱۳۹۷ با هدف بسط و توسعه رشته ورزشی هندبال برای اولین بار توسط ماهیار سالار بعنوان مدیر و موسس باشگاه در شهر رویان تاسیس شد. مدیر باشگاه ستارگان نوین رویان در گفتگوی اختصاصی با قلم ما بیان داشت:در ابتدای کار جهت استعدادیابی به مدارس ابتدایی و دبیرستان های […]

باشگاه ورزشی ستارگان نوین رویان در سال ۱۳۹۷ با هدف بسط و توسعه رشته ورزشی هندبال برای اولین بار توسط ماهیار سالار بعنوان مدیر و موسس باشگاه در شهر رویان تاسیس شد.

مدیر باشگاه ستارگان نوین رویان در گفتگوی اختصاصی با قلم ما بیان داشت:در ابتدای کار جهت استعدادیابی به مدارس ابتدایی و دبیرستان های رویان و منطقه برای کشف استعدادهای برتر این رشته توسط مربیان مجرب و کارآزموده این رشته اقدام نمودیم.

ماهیار سالار گفت:خوشبختانه با توجه به استعدادهای ورزشی ناب و بکری که در این منطقه وجود دارد توانستیم تعداد زیادی از بازیکنان را شناسایی و به آموزش آنها بپردازیم و هندبال را در سطح شهر رویان و حومه به دانش آموزان معرفی کنیم.

وی هدف بعدی مجموعه ستارگان نوین بعد از آموزش را معرفی آنها در سطح استان و کشور و همچنین اعزام تیم به مسابقات قهرمانی کشوری دانست و خاطرنشان کرد:متاسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا ، تمامی فعالیت های این مجموعه بمدت دو سال کاملا تعطیل شد و تمام زحمات ما به هدر رفت.

سالار گفت: اکنون با وضعیت زرد کرونا در منطقه مجددا شروع به فعالیت کردیم هرچند اکثر اولیای دانش آموزان تا باز شدن مدارس و وضعیت سفید رغبتی به فرستادن بچه ها به سالنهای ورزشی ندارند ، ولی با این وجود نزدیک به چند هفته ای است که ما مجددا تمرینات را از سر گرفتیم.

سالار بیان داشت: استارت اولین دوره مسابقات در رده قهرمانی نوجوانان استان در نوشهر زدیم و علیرغم نوپا بودن تیم مان توانستیم مقام سوم استانی را در این مسابقات کسب کنیم.

وی همچنین اضافه کرد: قبل از بیماری کرونا هم توانستیم مقام نائب قهرمانی رده نونهالان استان را کسب نماییم.

مدیر و موسس باشگاه ورزشی ستارگان نوین رویان با بیان اینکه امیدواریم با باز شدن مدارس و رضایت اولیا در جذب استعدادیابی این رشته ورزشی بکوشیم گفت: با توجه به استعدادهای بکر ورزشی که در این منطقه وجود دارند و با دانش مربیان مجربی که در منطقه داریم،مطمئنا در سالهای نه چندان دور شاهد ظهور قطب بزرگی از هندبال کشور در شهرستان نور خواهیم بود.

سالار در ادامه افزود:این مجموعه در طی این مدت به بیش از ۱۰۰ نونهال و نوجوان آموزش مهارت های فردی و گروهی هندبال را کاملا به صورت رایگان آموزش داده است و از این مسئله بسیار خوشحال هستم.

وی گفت: از مسئولین و حامیان ورزشی انتظار داریم که به این رشته ورزشی که مهجور مانده توجه بیشتری داشته باشند و در این راه کمک حال ما باشند ، چون اعتقاد راسخ داریم اکثر نوجوانانی که وارد فعالیتهای ورزشی می شوند ، مطمئنا از ناهنجاریهای اجتماعی بدور خواهند شد.

سالار در پایان اضافه کرد: جا دارد از همه عزیزانی که در این راه همراه و همیار بنده تا به حال بودند تقدیر و تشکر ویژه ای داشته باشم که اعضای محترم هیات مدیره باشگاه به ویژه جناب آقای چنگیزی مدیر محترم شهرک دریا شهر و جناب آقای مهندس خدایار سالار مدیریت شهرک مهرگان که زحمات زیادی از بدو تاسیس تا به حال در جهت تهیه البسه و تجهیزات باشگاه ، توپ و کفش ورزشی کشیدند ، داشته باشم.

همچنین از مهندس حسین زاده شهردار و اعضای محترم شورای اسلامی شهر رویان که قول مساعد در جهت تهیه سخت افزار و تیر دروازه و آماده سازی ساحل برای آموزش هندبال ساحلی و همچنین تجهیز کمبودهای سالن ورزشی شهدای رویان را دادند تشکر مینمایم.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳