كدخبر: 15138 بدون دیدگاه

فرماندار نور تاکید کرد:تحول اقتصادی و اشتغالزایی منطقه با حمایت از سرمایه گذاران حوزه گردشگری

تاریخ انتشار : در ساعت:
فرماندار نور تاکید کرد:تحول اقتصادی و اشتغالزایی منطقه با حمایت از سرمایه گذاران حوزه گردشگری

امروزه گردشگری به عنوان یکی از عرصه های مهم در اقتصاد دارای اهمیت بالایی است که دستاوردهای اجتماعی، سیاسی و فرهنگی را به ارمغان می آورد، از این رو با ایجاد امنیت سرمایه گذاری، برنامه ریزی جامع و ارایه مشوق های لازم در این صنعت می توان باعث جذب گردشگر و رسیدن به رشد و […]

امروزه گردشگری به عنوان یکی از عرصه های مهم در اقتصاد دارای اهمیت بالایی است که دستاوردهای اجتماعی، سیاسی و فرهنگی را به ارمغان می آورد، از این رو با ایجاد امنیت سرمایه گذاری، برنامه ریزی جامع و ارایه مشوق های لازم در این صنعت می توان باعث جذب گردشگر و رسیدن به رشد و توسعه در هر منطقه ای شد.

این روزها در شهرستان نور شاهد اوج توسعه گردشگری با حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی هستیم که میتواند بسیاری از مشکلات بیکاری جوانان منطقه را حل کند.

فرماندار شهرستان نور در گفتگوی اختصاصی با قلم ما اظهار کرد:
در راستای توسعه زیرساخت‌های گردشگری منطقه و با توجه به رکود و زیان‌هایی که ویروس کرونا در دو سال اخیر بر این صنعت تحمیل کرده است تمام تلاش خود را بر حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی توانمند متمرکز نموده ایم و سعی بر آن داریم برای طرح‌هایی که می‌توانند در زمینه رشد صنعت گردشگری منطقه و ایجاد اشتغال ثمربخش باشند حمایت نماییم.

علی شادمان با بیان اینکه شهرستان نور دارای ظرفیت ها و پتانسیل های زیادی در حوزه گردشگری است اعلام حمایت مجموعه ادارات و دستگاه های شهرستان و همراهی با سرمایه گذاران بخش خصوصی در راستای رونق اقتصادی و اشتغالزایی منطقه را از اولویت ها برشمرد و گفت: باید از همه ظرفیت ها برای توسعه شهرستان بهره برد.

فرماندار نور توسعه گردشگری را اهرمی موثر برای اشتغالزایی جوانان منطقه خواند و گفت:حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی مهمترین فاکتور توسعه در این حوزه است،چرا که بین توسعه صنعت گردشگری و اشتغال رابطه معناداری وجود دارد.

شادمان با بیان اینکه از روزی که بنده به این شهرستان آمدم نگاهم ،ویژه بروی توسعه گردشگری شهرستان بوده است گفت:البته از آنجایی که خیلی ها امکان سرمایه گذاری را بعید می‌دانستند ولی با تلاش و همدلی توانستیم جز اولین شهرستان در استان مازندران باشیم با سرمایه گذاری ۴۰میلیارد تومانی بخش خصوصی کارخانه کمپوست را در شهرستان نور احداث و بزودی شاهد بهره برداری از این پروژه بزرگ باشیم.

وی بستر سازی و توسعه گردشگری منطقه الیمالات شهرستان نور که با سرمایه گذاری۵۴ میلیارد تومانی هلدینگ برادران جوانمرد برای برای اجرای طرح های گردشگری را یکی دیگر از پروژه های مهم در شهرستان دانست و عنوان کرد:سرمایه گذار این پروژه متعهد شد تا ظرف مدت پنج سال تمام زیرساخت‌های لازم برای طرح های تفریحی و ورزشی این پروژه را فراهم و در طی مدت ۲۰ سال از آن بهره برداری نماید.

شادمان با اشاره به پروژه اکو پارک ایزدشهر که توسط سرمایه گذار بخش خصوصی هلدینگ هومت پارس کاسپین با سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیارد تومانی به اجرا در آمد افزود:این پروژه یکی از مهمترین پروژه های حوزه گردشگری در استان مازندران است که سبب افزایش اشتغال و درآمد پایدار ساکنان منطقه خواهد شد.

فرماندار نور از سرمایه گذاری ۳۰۰میلیارد تومانی یکی از هلدینگ ها در شهرستان خبر داد و افزود:این پروژه هم یکی از مهمترین پروژه ها در صنعت گردشگری شمال کشور خواهد بود که در تلاش هستیم با حمایت از سرمایه گذار بهترین ها را در حوزه گردشگری شهرستان رقم بزنیم.

تهیه و تنظیم: رکسانا یحیی پور

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳