كدخبر: 15106 بدون دیدگاه

رییس هیات کوهنوری چمستان: احداث دیواره سنگنوردی و تهیه تجهیزات فنی جهت صعودهای فنی از نیازهای اساسی هیات کوهنوری چمستان است.

تاریخ انتشار : در ساعت:
رییس هیات کوهنوری چمستان: احداث دیواره سنگنوردی و تهیه تجهیزات فنی جهت صعودهای فنی از نیازهای اساسی هیات کوهنوری چمستان است.

به گزارش فلم ما: محسن کیانی رییس هیات کوهنوری بخش چمستان گفت: از سال ۱۳۹۶ افتخار ریاست هیت کوهنوردی و صعودهای ورزشی چمستان بر عهده گرفتم‌ در ابتدای کار کمتر از ۱۰ نفر عضو داشتیم و هیت مستقل نبود اما در حال حاضر نزدیک ۱۵۰‌نفر عضو داریم، مستقل شدیم و با کسب شناسه ملی بصورت […]

به گزارش فلم ما:

محسن کیانی رییس هیات کوهنوری بخش چمستان گفت: از سال ۱۳۹۶ افتخار ریاست هیت کوهنوردی و صعودهای ورزشی چمستان بر عهده گرفتم‌ در ابتدای کار کمتر از ۱۰ نفر عضو داشتیم و هیت مستقل نبود اما در حال حاضر نزدیک ۱۵۰‌نفر عضو داریم، مستقل شدیم و با کسب شناسه ملی بصورت مستقیم با هیات استان و اداره ورزش و جوانان مکاتبه می کنیم.

کیانی در ادامه افزود: در این مدت با همدلی اعضای هیات توانستیم صعود به دماوند، سبلان، علم کوه از گرده آلمان‌ها، صعود زمستانه به قله آزادکوه، صعود از ضلع شمالی دماوند، گرگ کوه و گنج‌کوه را در برنامه داشتیم، همچنین یکی از کوهنوردان ما هم موفق به صعود زمستانه به دماوند شد.
وی با اشاره به آینده روشن پیش روی این هیات گفت: ما یکسان سازی و نصب تابلوی قله های بخش چمستان را انجام دادیم و در ادامه خواسته ما حمایت مادی و معنوی مسئولان است، در زمینه تهیه زیرساخت ها بویژه احداث دیواره سنگنوردی و تهیه تجهیزات فنی جهت صعودهای فنی از نیازهای اساسی ماست.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳