كدخبر: 15092 بدون دیدگاه

✅مدیر شرکت آرین طعم خزر: مهمترین خواسته ما از مسئولین حمایت در جهت شناساندن این مجموعه با برند محصولات ویونی به اصناف و بازار است

تاریخ انتشار : در ساعت:
✅مدیر شرکت آرین طعم خزر: مهمترین خواسته ما از مسئولین حمایت در جهت شناساندن این مجموعه با برند محصولات ویونی به اصناف و بازار است

صنایع روغن های خوراکی آرین طعم خزر با برند ویونی جهت ارائه محصولات سالم و با ارزش غذایی بالا ، با استفاده ازپیشرفته ترین تجهیزات و ماشین آلات کنترل کیفیت ، تولید و بسته بندی را سرلوحه کار خود قرارد داده تا با بسته بندی کاملا” بهداشتی و مورد رضایت مصرف کننده باشد. حسن محمدحسین […]

صنایع روغن های خوراکی آرین طعم خزر با برند ویونی جهت ارائه محصولات سالم و با ارزش غذایی بالا ، با استفاده ازپیشرفته ترین تجهیزات و ماشین آلات کنترل کیفیت ، تولید و بسته بندی را سرلوحه کار خود قرارد داده تا با بسته بندی کاملا” بهداشتی و مورد رضایت مصرف کننده باشد.

حسن محمدحسین مدیرعامل شرکت آرین طعم خزر و برند محصولات ویونی، هدف اصلی این مجموعه را کمک به سلامت شهروندان و جامعه دانست و گفت: تلاش چندین ساله در جهت ارائه محصولات ویونی با کیفیت و مطابق با استانداردهای داخلی و بین المللی گواه این موضوع است.

وی گفت:از جمله این موارد میتوان به تولید محصول روغن های گیاهی (کلزا،آفتابگردان،سویا،ذرت،زیتون،کنجد،انواع روغن های سرخ کردنی و روغن های مایع مخلوط در احجام یک لیتری،دو و سه لیتری و همچنین حلب های ۵ و ۱۶ کیلو گرمی اشاره کرد.

این تولید کننده با بیان اینکه، به گفته متخصصان محصولی با ارزش برای پیشگیری ،کنترل ودرمان چربی و قند خون میباشد گفت:ازدیگر این موارد میتوان به محصول روغن سرخ کردنی ویونی اشاره کرد که با ترکیبی از سالم ترین روغنهای گیاهی علاوه برنیاز روزانه خانوار ،دارای ارزش غذایی بالا می باشد.

وی خاطرنشان کرد:این مجموعه در حال حاضر دارای ۳۰ نیرو و با ۱۵ سال سابقه در شهر چمستان مشغول فعالیت است.

این تولیدکننده اضافه کرد: کنترل کیفیت در تمامی مراحل تولید و بسته بندی ، سبب تولید محصولاتی با شاخصهای کیفی بسیار بالا شده است و بعنوان کارآفرین برتر استان مازندران معرفی شدیم.

وی در ادامه افزود:تنها خواسته ما از مسئولین شهرستان حمایت در جهت شناساندن این مجموعه با تولید محصولات برند ویونی به اصناف و بازار است ،چرا که ما اولین تولید کننده روغن های خاص به روش کلدپرس و ارگانیک هستیم.

همچنین در سطح شهرستان نور برای دسترسی آسان تر شهروندان،نمایندگی روغن خوراکی ویونی تاسیس شده است.

امیدواریم با حمایت مسئولین شهرستان مردم منطقه با برند ما آشنا شوند و از ما حمایت کنند.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳