كدخبر: 15079 بدون دیدگاه

تجلیل مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران از جواد اشکرف رییس هیات وزنه برداری شهرستان نور

تاریخ انتشار : در ساعت:
تجلیل مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران از جواد اشکرف رییس هیات وزنه برداری شهرستان نور

به گزارش قلم ما،در مراسم هفته ورزش که با حضور دکتر حسن رنگرزمدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران،دکتر شادمان فرماندار،کلیج رییس اداره ورزش و جوانان و روسای هیاتهای ورزشی شهرستان نور در فرمانداری برگزار شد از جواد اشکرف بعنوان خیر نیک اندیش ورزشی تقدیر شد. در متن این لوح آمده است: خیر محترم جناب آقای […]

به گزارش قلم ما،در مراسم هفته ورزش که با حضور دکتر حسن رنگرزمدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران،دکتر شادمان فرماندار،کلیج رییس اداره ورزش و جوانان و روسای هیاتهای ورزشی شهرستان نور در فرمانداری برگزار شد از جواد اشکرف بعنوان خیر نیک اندیش ورزشی تقدیر شد.

در متن این لوح آمده است:

خیر محترم جناب آقای جواد اشکرف

انسان های پاک نیت و خیرخواه با چهره های ماندگار همواره مایه افتخار و مباهات جامعه بوده که با پیام انسان دوستی بذر امید و شادی را در دلها بارور می نمایند.

اینک به بهانه هففته تربیت بدنی و ورزش فرصت را مغتنم دانسته و با تحسین و تحکیم حضور شما در جمع خانواده بزرگ خیرین و ورزش یار شهرستان نور را گرامی داشته و به پاس سخاوت طبع ،کمک مالی و همکاری جنابعال در تحقق اهداف ورزشی شهرستان نور این لوح تقدیر تقدیم حضورتان میگردد.

حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران

گفتنی است جواد اشکرف رییس هیات وزنه برداری شهرستان نور و عضو هیات رییسه وزنه برداری استان مازندران است که از سال ۱۳۹۸ ریاست هیات را برعهده گرفت و در این مدت شاهد درخشش ورزشکاران زیادی در رشته هم در قسمت آقایان و هم بانوان بودیم.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳