كدخبر: 14943 بدون دیدگاه

✅جذب گردشگران با مدیریت شایسته و ستودنی در مجموعه برند لمو

تاریخ انتشار : در ساعت:
✅جذب گردشگران با مدیریت شایسته و ستودنی در مجموعه برند لمو

✅امروزه گردشگری غذایی یکی از انواع گردشگری ها است که بجز نقش مهمی که در جذب توریست ها دارد میتواند تاثیر زیادی در اشتغالزایی هم داشته باشد. ✅این نوع گردشگری به آداب و رسوم و فرهنگ هر منطقه مرتبط است و برای گردشگرانی که از سایر استانها با فرهنگی متفاوت به استان مازندران قدم می‌گذارند […]

✅امروزه گردشگری غذایی یکی از انواع گردشگری ها است که بجز نقش مهمی که در جذب توریست ها دارد میتواند تاثیر زیادی در اشتغالزایی هم داشته باشد.

✅این نوع گردشگری به آداب و رسوم و فرهنگ هر منطقه مرتبط است و برای گردشگرانی که از سایر استانها با فرهنگی متفاوت به استان مازندران قدم می‌گذارند و آماده تجربهٔ فرهنگ و رسوم و غذاهای آنان هستند، جذابیت زیادی دارد.

✅در این بین نقش رستوران های شیک و لاکچری هم خیلی تاثیرگذار است،همانطور که مجموعه رستورانی لمو که یک مجموعه لوکس و برند با جدیدترین معماری روز در شهرستان نور با داشتن تنوع غذایی و منحصر بفرد، گردشگران زیادی را در منطقه بخود جلب کرده است.

مدیریت مجموعه لمو در گفتگو با قلم ما با بیان اینکه این مجموعه با مساحت ۱۸۵۰ متر مربع و در سه طبقه و با هزینه ای بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری و به بهره برداری رسیده است اظهار کرد:تنوع غذا با بهترین کیفیت و بکار گیری نیروهای متخصص و تحصیل کرده یکی از ویژگی های منحصر بفرد در این مجموعه است.

✅وی اضافه کرد :اشتغالزایی۵۰ نفر بطور مستقیم که نیمی از آنها از جوانان بومی منطقه هستند و ۲۰۰ نفر بطور غیر مستقیم از ویژگی های دیگر این مجموعه میباشد که در این اوضاع یکی از نکته های قابل تامل است.

✅وی با اشاره به شرایط ویروس کرونا گفت: متاسفانه این بیماری کل دنیا را درگیر کرده و بیشترین آسیب هم به مجموعه های رستورانی،هتل ها و حوزه گردشگری رسیده است،ولی در این شرایط هم ما بیشترین تنوع خدمات را با کیفیت عالی برای مشتریان فراهم می آوریم و تمام تلاشمان این است تا رضایت همگان را جلب نماییم.

✅مدیریت مجموعه لمو در ادامه افزود:این مجموعه نقش تاثیرگذاری در توسعه و جذب گردشگران و ایجاد اشتغالزایی منطقه دارد و از مسئولین انتظار داریم تا با همکاری های اداری از ما حمایت کنند و در کنار ما باشند تا بتوانیم شرایط خوبی برای گردشگران و مردم منطقه فراهم کنیم.

✅وی گفت:در مجموعه رستورانی لمو انواع فست فود با بیش از ۵۰ نوع،انواع کباب اصیل ایرانی با ۲۰ نوع و انواع نوشیدنی های سرد و گرم با بهترین کیفیت برای مشتریان ارائه میشود.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳