كدخبر: 14768 بدون دیدگاه

✅میز خدمت مسئولین شهرستان نور با مردم دهستان لاویج برگزار شد

تاریخ انتشار : در ساعت:
✅میز خدمت مسئولین شهرستان نور با مردم دهستان لاویج برگزار شد

✅به گزارش قلم ما،بررسی مشکلات دهستان لاویج با حضور دکتر شادمان فرماندار شهرستان نور،مهندس فرزانه نماینده مردم شهرستان های نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی،مهندس درخشنده معاون عمرانی فرمانداری نور،مهندس عبدی بخشدار چمستان و دیگر مدیران و روسای ادارات شهرستان نور در دهستان لاویج برگزار شد. ✅در این نشست صمیمی که با استقبال مردم […]

✅به گزارش قلم ما،بررسی مشکلات دهستان لاویج با حضور دکتر شادمان فرماندار شهرستان نور،مهندس فرزانه نماینده مردم شهرستان های نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی،مهندس درخشنده معاون عمرانی فرمانداری نور،مهندس عبدی بخشدار چمستان و دیگر مدیران و روسای ادارات شهرستان نور در دهستان لاویج برگزار شد.

✅در این نشست صمیمی که با استقبال مردم این روستا مواجه شد ،‌مشکلات مردم این روستا را مورد بررسی قرار داده و تصمیمات در جهت تسریع این مشکلات اتخاذ شد.

فرماندار شهرستان نور در گفتگوی اختصاصی با قلم ما اظهار کرد:هدف از برپایی میز خدمت در سطح شهرستان، بررسی مشکلات و پاسخگویی مسئولان به نیازهای مردم، سرعت‌بخشی و ارتقاء کمی و کیفی سطح خدمات است.

✅وی خدمت به مردم را افتخاری بزرگ دانست و خاطرنشان کرد: میز خدمت به عنوان یک خدمت شایسته و ارزشمند برای خدمتگزاری به مردم بشمار می‌رود.

✅مهندس عبدی بخشدار چمستان هم در خصوص این مراسم ضمن تقدیر از همراهی همه مسئولین شهرستان هدف از برگزاری این میز خدمت در دهستان لاویج را شنیدن مطالبات واقعی مردم و تلاش برای رفع مشکلات آنان دانست و بیان داشت : افزایش رضایت‌مندی مردم ایجاد همدلی و همبستگی بیش از پیش مردم و مسئولان از اهداف برپایی میز خدمت است.

✅بخشدار چمستان تصریح کرد :نباید شوراها و دهیاران از پیگیری مطالبات و امورات مردم خسته شوند و باید این فرصت خدمتگزاری را غنیمت شمارند.

✅وی افزود : مدیران دولتی وظیفه خود می دانند که به درددل مردم گوش دهند ، دولت نگاه ویژه ای به ارائه خدمت بی منت به مردم و تکریم ارباب رجوع و حقوق شهروندی دارد.

✅بخشدار چمستان عمده مشکلات مطرح شده از سوی مردم منطقه را مشکلات طرح هادی روستا،مشکلات مالکین زمین با منابع طبیعی،معضلات و مشکلات محور لاویج_چمستان،مشکلاتی در خصوص آب و برق و….دانست که مورد پیگیری قرار گرفت.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳