كدخبر: 14689 بدون دیدگاه

بخشدار چمستان در پیامی هفته دولت را تبریک گفت

تاریخ انتشار : در ساعت:
بخشدار چمستان در پیامی  هفته دولت را تبریک گفت

مهندس میثم عبدی در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را تبریک گفت. به گزارش قلم ما در متن این پیام آمده است: دوم تا هشتم شهریور ماه که با نام و یاد شهیدان والامقام رجائی و باهنر مزین و با عنوان «هفته دولت» نامگذاری شده، یادآور ماندگاری بزرگ […]

مهندس میثم عبدی در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را تبریک گفت.

به گزارش قلم ما در متن این پیام آمده است:

دوم تا هشتم شهریور ماه که با نام و یاد شهیدان والامقام رجائی و باهنر مزین و با عنوان «هفته دولت» نامگذاری شده، یادآور ماندگاری بزرگ مردانی است که خدمتگزاری بی ادعا، سیره، منش و روش آنان بود. شهیدان رجائی و باهنر تجلی راستینی از روحیه خدمتگزاری به مردم هستند، آنانی که پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در مسیر انقلاب برافراشتند که تا به امروز در گذار وزیدن نسیم تدبیر، با امید، صلابت و اقتدار در اهتزاز باشد.


هفته دولت فرصت مغتنمی است تا در کنار تقدیر از تلاش‌های دولتمردان و مسئولان و مدیران، زحمات بی‌دریغ کارمندان نیز گرامی داشته شود. تلاشگرانی که با تعهد خالصانه و خدمت صادقانه به عنوان پیش‌قراولان مسیر تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران گام برمی‌دارند.
اینجانب، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، رجائی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان، وکارمندان خدوم و متعهد شهرستان نور تبریک عرض نموده، توفیق روزافزون همگان وادامه راه شهدای والامقام از درگاه معبود بی همتا مسألت می نمایم.

میثم عبدی بخشدار چمستان

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳