كدخبر: 14678 بدون دیدگاه

پیام تبریک رئیس شورای درویشکلا بمناسبت فرا رسیدن هفته دولت

تاریخ انتشار : در ساعت:
پیام تبریک رئیس شورای درویشکلا بمناسبت فرا رسیدن هفته دولت

حسین باباپور رئیس شورای درویشکلا بمناسبت فرا رسیدن هفته دولت پیام تبریکی صادر کرد. به گزارش قلم ما در متن این پیام آمده است: تاریخ ایران اسلامی همواره شاهد ایثارگری ها و از خود گذشتگی های دلیرمردانی بوده که غیر از خدا هیچ نمی دیده و تمام هدفشان خدمت به خلق و اعتلای انقلاب اسلامی […]

حسین باباپور رئیس شورای درویشکلا بمناسبت فرا رسیدن هفته دولت پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش قلم ما در متن این پیام آمده است:

تاریخ ایران اسلامی همواره شاهد ایثارگری ها و از خود گذشتگی های دلیرمردانی بوده که غیر از خدا هیچ نمی دیده و تمام هدفشان خدمت به خلق و اعتلای انقلاب اسلامی بوده است.
هفته دولت فرصتی است تا نیروهای خدوم دولت در تجدید پیمان با شهیدان رجایی و باهنر افق های تازه ای از پیشرفت و توسعه را طراحی و حماسه اقتصادی را به منصه ظهور رسانده و زمینه های رشد و پیشرفت روزافزون کشور را در حیطه های مختلف به ویژه در زمینه گسترش فرهنگ اقتصاد مقاومتی و اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی فراهم آورند.


اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و بویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت رابه همه خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران بویژه مسئولین شهرستان نور تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمانهای بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

حسین باباپور رئیس شورای روستای درویشکلا

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳