كدخبر: 14639 بدون دیدگاه

🔰با عملکرد تحسین برانگیز شهرداری بلده سیلاب در شهر کنترل شد/خسارت ۱۳ میلیارد تومانی سیلاب به زیرساختها و منازل

تاریخ انتشار : در ساعت:
🔰با عملکرد تحسین برانگیز شهرداری بلده سیلاب در شهر کنترل شد/خسارت ۱۳ میلیارد تومانی سیلاب به زیرساختها و منازل

🔰سرپرست شهرداری بلده در گفتگوی اختصاصی با قلم ما اظهار کرد: تمام توان خود را برای کنترل سیلاب در شهر بلده بکار گرفتیم و خوشبختانه اکنون سیلاب کنترل شده است. 🔰مهندس سیمرد افزود:از روزی که بنده بعنوان سرپرست شهرداری بلده منصوب شدم درگیر سیلاب در شهر شدیم و خوشبختانه با همکاری و همدلی پرسنل خدوم […]

🔰سرپرست شهرداری بلده در گفتگوی اختصاصی با قلم ما اظهار کرد: تمام توان خود را برای کنترل سیلاب در شهر بلده بکار گرفتیم و خوشبختانه اکنون سیلاب کنترل شده است.

🔰مهندس سیمرد افزود:از روزی که بنده بعنوان سرپرست شهرداری بلده منصوب شدم درگیر سیلاب در شهر شدیم و خوشبختانه با همکاری و همدلی پرسنل خدوم شهرداری ،خادمیاران شهرستان نور و همچنین همکاری شهرداری نور و شهرداری آمل توانستیم این سیلاب را در کمترین زمان ممکن ساماندهی و تمام سیل را از شهر خارج نماییم و در حال حاضر شهر به حالت عادی برگشت.

وی در ادامه گفت: سیلاب ۱۰ میلیارد تومان خسارت به زیرساختهای ما وارد کرده است و حدود سه میلیارد تومان هم خسارت منازل مسکونی را در پی داشت.

🔰مهندس سیمرد ،ضمن تقدیر و تشکر از مدیرکل مدیریت بحران استان،دکتر شادمان فرماندار شهرستان نور،مهندس درخشنده معاون فرماندار اشاره کرد: امیدواریم با حمایت وتوجه ویژه مسئولین شهرستانی و استانی به این بخش بتوانیم از مشکلات مالی این سیلاب عبور نماییم.

  

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳