به گزارش قلم ما،در این گزارش و کلام آخر آمده است:

حمد و سپاس خداوند یکتا را که همه عالم در ید قدرت اوست و درود بر خاتم النبیین حضرت محمد(ص) و اهل بیت و اصحاب پاکش عرض سلام و ادب و احترام خدمت شما عزیزترین مردمی که خداوند افتخار خدمت به آنها را نصیبم کرد. همانطور که مستحضرید اینجانب به علت شرایطی که دراستای اختلاف نظر شوراها برایم پیش آمد مجبور به کناره گیری شده ام. لذا برخود لازم دانستم تا جملاتی کوتاه را به عنوان کلام آخر با شما مردم عزیز دیارم در میان بگذارم.

دوستان و هم دیاران عزیزم:

انگار دیروز بود که حکم انتصاب دهیاری ام را دریافت کردم. لحظه ای که از آن جز احساس سنگینی مسوولیت چیز دیگری یادم نیست و امروز پس از ۸ سال باید این مسوولیت سنگین را به فرد دیگری که انشالله شایستگی آن را دارد بسپارم. در طول این مدت و در کنار شما مردم تجربیات زیادی اندوختم و تمامی تلاشم را برای رضایت شما مردم عزیز سرکاج به کار بستم تا بتوانم سهمی هر چند کوچک در توسعه و آبادانی سرکاج داشته باشم. ابتدا لازم می دانم گزارشی از عملکردم را به طور مختصر خدمت شما ارائه نماید و پس از آن به ایراد مطالب پایانی ام بپردازم.

دهیاری سرکاج در این مدت با توفیق بی اندازه خداوند و مشارکت مستمر شما عزیزان و با تکیه بر اعتبارات دولتی، درآمدهای محلی، فعالیت هایی را به اجرا رسانده که مهمترین آنها فهرست وار حضورتان اعلام می گردد:
١-نام گذاری کوچه و خیابانهای روستا ۲ – ساخت پل های متعدد در سطح روستا ۳- تعویض کامل شبکه آب روستا به طول سه هزار متر ۴- بازنگری طرح هادی روستا۵- آسفالت روستا به طول تقریبی ۲۵۰۰ متر ۶-نصب تلویزیون فول کالر در ابتدای ورودی روستا ۷-خرید یک دستگاه نیسان ۸-تکمیل وافتتاح ساختمان دهیاری ۹- مشارکت در ساخت مسجد روستا، ۱۰-مشارکت در ساخت مدرسه روستا۱۱-ساماندهی ساخت وساز روستا ۱۲ -نصب دوربین های مداربسته درسطح روستا ۱۳- نصب المان وساخت میدان در ابتدای خیابان شهید نیک نژاد ۱۴-تجهیز خانه هلال روستایی

در طول این مدت لحظاتی متفاوت را تجربه کردم. گاه از شدت خستگی ناامید شدم و گاه از لذت خدمت اشک می ریختم که اینها همه در سازندگی دیارم موثر بود.

بنده شخصا معتقدم که سرکاج و مردم شریف آن، استحقاق بهترین امکانات و خدمات را دارند، چرا که سرکاج فضایی کاملا مساعد جهت ارائه خدمات در زمینه های مختلف را دارد.

شما مردم شریف در طول این مدت در حق من بهترین بودید و همیشه با ذهنیتی مثبت و خوب به بنده و کارهایم نگاه می کردید و این را در وجودم احساس می کردم. بزرگترها با مشارکت و احترام، جوانان با ایده ها و ارتباط خوبشان و نوجوانان با لبخند شان به من روحیه و انگیزه می دادند. متقابلا من نیز تمامی سعی ام را بر این گذاشته بودم که بهترین اخلاق و رفتار را با مردم داشته باشم و بهترین خدمت را به مردم ارائه نمایم که نمی دانم در این هدفم تا چه حد موفق بوده ام و این را باید شما خوبان قضاوت کنید که بهترین قاضی شمایید.

مردم عزیزم اگر در طول این مدت حقی را ضایع کرده یا ظلمی را روا داشته ام، اولا مطمئن باشید که از قصد و غرض نبوده و براساس طبیعت بشر بودنم قطعا لغزشی از من سرزده است، ثانیا خاضعانه خواهشمندم اگر هم بوده مرا عفو نموده و حلال نمایید.

به هر حال این ۸ سال گذشت و همه مردم به من کمک کردند تا بتوانم وظیفه‌ام را انجام دهم لذا بر خود لازم می دانم که مراتب تشکر و قدردانی خود را از عموم مردم به ویژه اعضای محترم شورای اسلامی دوره چهارم و پنجم ، همکاران خدوم خودم در دهیاری ، همیاران دهیار، فرهنگیان عزیز و اقشار مختلف مردم اعلام نمایم.

در پایان از خداوند متعال برای همه شما مردم شریف آرزوی سلامتی و بهروزی دارم و بودن در کنار شما را افتخاری می‌دانم که تا همیشه به آن خواهم بالید.