كدخبر: 14397 بدون دیدگاه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور: بیانیه گام دوم انقلاب چراغ حرکت به سوی تحول است

تاریخ انتشار : در ساعت:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور: بیانیه گام دوم انقلاب چراغ حرکت به سوی تحول است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نور گفت: بیانیه گام دوم انقلاب حرکت به سوی تعالی انسان حتی زندگی جمعی و تمدن سازی است. سید نعمت اسدی در جمع کارگروه اندیشه‌ورز شهرستان نور با موضوع تحول در حوزه سبک زندگی اظهارکرد: قسم در سوره عصردو تفسیر شده است که یکی نورانیت پیامبر صلی الله و […]

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نور گفت: بیانیه گام دوم انقلاب حرکت به سوی تعالی انسان حتی زندگی جمعی و تمدن سازی است.

سید نعمت اسدی در جمع کارگروه اندیشه‌ورز شهرستان نور با موضوع تحول در حوزه سبک زندگی اظهارکرد: قسم در سوره عصردو تفسیر شده است که یکی نورانیت پیامبر صلی الله و دیگری از نورانیت ظهور امام عصر می‌باشد و تاکید قرآن بر این است که انسان همواره در زیان و خسران است مگر آن‌هایی که عمل صالح انجام دادند.

وی گفت: خداوند در سبک زندگی برای ما روش را مشخص کرده است و رسول گرامی اسلام حدیث گرانبها را خوانده که ما در عمل نتوانستیم درست آن را پیاده کنیم و به این علت گاهی در مراکز اندیشه ورزی و تحقیقاتی به جای سبک ایرانی اسلامی الگوهایی را انتخاب می‌کنیم که خودشان دچار گمراهی هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور با اشاره به اعتقاد به جهان فانی خاطرنشان کرد: اعتقاد به زندگی و دیار باقی زمانی میسر می‌شود که در یک تراز قرار بگیریم تا زمینه‌ساز حرکتی باشیم و مردم ایران اسلامی در انتخابات ۱۴۰۰ این حرکت را اجرایی کردند.

این مسئول با اشاره به وعده‌های الهی یادآورشد: مردم ایران اسلامی از هر قوم و قبیله‌ای امروز به وعده ها پاسخ دادند و منتظر حرکتی ازحاکمان هستند.

اسدی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان راهکار اظهارکرد: بیانیه گام دوم انقلاب حرکت به سوی تعالی انسان حتی زندگی جمعی و تمدن سازی است اما باید دقت کرد که به شیوه‌ای اجرایی شود که به تدریج زشتی‌ها و پلیدی‌ها کنار بروند و با گفتمان سازی از عملکرد نظری و عملی اجرا شود و باید شیوه‎‌ای در زندگی پیدا کنید تا بگویم محیط برای تمدن سازی و ظهور مهیا است.

وی تصریح کرد: باید این مطالب بومی‌سازی و اجرایی شود و برخی تناقضات گفتاری و رفتاری رفع شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور با اشاره به اینکه حاکمان باید توجه داشته باشند امیدواری به یأس تبدیل نشود، تأکید کرد: برکت ولایت نشأت گرفته از حدیث ثقلین است و حاکمان باید بدانند که ولایت یک نعمت بزرگی است که در دنیا فقط ایران اسلامی از این برکت برخوردار است و اگر می‌خواهیم مفاهیم قرآن و آموزه‌های دینی چیزی در زندگی خود پیاده کنیم باید به بیانات ولی امر مسلمین توجه  کنیم و آن را در زندگی خود اجرا کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه اگر بیانات رهبری توجه نکنیم دچار چالش می‌شویم، افزود: بارها آن را مطالعه وپیاده‌سازی کردم و برای اجرا تلاش می‌کنیم اما اجرای آن فقط از سپاه و بسیج امکان پذیر نیست بلکه باید جامعه پذیرای آن باشد و حاکمان نیز نقش اصلی داشته باشند در بسیاری از جاها که در دموکراسی و مردم سالاری دینی به مردم مراجعه می‌شود باید بسیاری از کارها مردم را نقش محور قرار دهیم.

اسدی با ضرورت نقش محوری مردم که می‌تواند رمز موفقیت به سمت و سوی تمدن سازی باشد، یادآورشد: پیاده‌سازی بیانیه گام دوم انقلاب حدود ۶ ماه در دستور کار سازمان بسیج قرار گرفته و سند راهبردی ۱۰ ساله که در دو برنامه پنج ساله اجرا می‌شود و ازعملکردهای شهرستان نور است.

وی با اشاره به اینکه هیئت اندیشه ورز ما در این راستا حرکت می‌کند، تصریح کرد: کارگروه‌های ما نقش محور برنامه اجرا می‌کنند و ما باید در احیای پایگاه و اجرای قرارگاه مهدوی به سمتی حرکت کنیم که در روستا، منطقه شهری، محله‌ها، محیط‌های کوچک و جغرافیایی، مردم نقش آفرینی کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور با قدردانی از حماسه آفرینی مردم شهرستان در ۲۸ خرداد، خاطرنشان کرد: انتظار داریم با همکاری مردم این ماموریت را به درستی اجرا کنیم و امیدواریم که در کنارحاکمان و دولتمردان بتوانیم حرکت نوینی آغاز و ایجاد تحول کنیم.

اسدی افزود: مردم از ما انتظار تحول دارند و باید جامعه به سمت تحول اصلی که تمدن سازی است، سوق دهیم/سرای نور

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳