كدخبر: 14348 بدون دیدگاه

✅پیام تبریک بخشدار چمستان به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر

تاریخ انتشار : در ساعت:
✅پیام تبریک بخشدار چمستان به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر

🔰 مهندس عبدی بخشدار چمستان طی پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت. 🔰متن این پیام بشرح ذیل است: 🌸الْحَمْدُ لِلَّهِ عَلَى مَا هَدَانَا وَ لَهُ الشُّکْرُ عَلَى مَا أَوْلانَا 🔰ماه رمضان، ماه رحمت و مغفرت و ماه ضیافت الهی در میعادگاه فطر به پایان میرسد. خوشا بر آنان که در این ماه مبارک […]

🔰 مهندس عبدی بخشدار چمستان طی پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت.

🔰متن این پیام بشرح ذیل است:

🌸الْحَمْدُ لِلَّهِ عَلَى مَا هَدَانَا وَ لَهُ الشُّکْرُ عَلَى مَا أَوْلانَا

🔰ماه رمضان، ماه رحمت و مغفرت و ماه ضیافت الهی در میعادگاه فطر به پایان میرسد. خوشا بر آنان که در این ماه مبارک توشه‌ای از تقوی برگرفتند و خانه آخرت خویش را آباد کردند.

🔰همان بندگان مؤمنی که روزه‌داری، تلاوت قرآن و اقامه‌ی نماز همراه و هم‌نفسشان در این ایام مبارک بود و به راستی که عید سعید و روح نواز فطر بیش از آن که پایان یک ماه باشد آغاز یک راه است؛ راهی که با رحمت‌ها و انتظارها، عفو، استغفارها، دعا و نیایش، مناجات و گریه های شبانه برای بازگشت به فطرت الهی و یافتن هویت گمشده حقیقی انسان گشوده شده است.

🔰اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان در این ماه پرفیض و برکت، فرارسیدن عید بزرگ شکوه طاعت و بندگی و جشن بزرگ تقوی، عید بازگشت به فطرت پاک الهی را به مسلمانان جهان، ایرانیان سرفراز و شهروندان مومن، شریف و خداجوی شهر چمستان تبریک و شادباش می گویم.

🔰امید که پاداش روزه و عبادت سی روزه همگان مقبول درگاه الهی باشد.

🔹میثم عبدی
بخشدار چمستان

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳