كدخبر: 14033 بدون دیدگاه

مدیرکل گردشگری استان مازندران از اشتغالزایی بیش از ۲۰ هزار نفر با اتمام پروژه های گردشگری خبر داد

تاریخ انتشار : در ساعت:
مدیرکل گردشگری استان مازندران از اشتغالزایی بیش از ۲۰ هزار نفر با اتمام پروژه های گردشگری خبر داد

مدیرکل کل گردشگری استان مازندران در آئین کلنگ زنی پروژه گردشگری سد الیمالات این پروژه را یکی از مهمترین پروژه های ملی دانست و گفت:۲۰ هزار اشتغالزایی با اتمام ۲۲۰ پروژه در حوزه گردشگری استان ایجاد خواهد شد. سیف الله فرزانه بیان کرد: پروژه سد الیمالات با امضا تفاهم نامه دو وزیر گردشگری و وزیر […]

مدیرکل کل گردشگری استان مازندران در آئین کلنگ زنی پروژه گردشگری سد الیمالات این پروژه را یکی از مهمترین پروژه های ملی دانست و گفت:۲۰ هزار اشتغالزایی با اتمام ۲۲۰ پروژه در حوزه گردشگری استان ایجاد خواهد شد.

سیف الله فرزانه بیان کرد: پروژه سد الیمالات با امضا تفاهم نامه دو وزیر گردشگری و وزیر نیرو و با همکاری شرکت آب منطقه ای و معرفی سرمایه گذار احداث میشود که مهمترین پروژه های کشور است.

وی گفت:در استان مازندران ما به دنبال اعتبارات دولتی نیستیم و ظرفیت های بخش خصوصی در اولویت قرار دارد که خوشبختانه در شرایط فعلی استان ۲۲۰ پروژه بالای ۷۰٪ دارای پیشرفت فیزیکی هستند که تمام تلاشمان این است تا گردشگری آبی هم به آن اضافه شود و در حوزه های مختلف،گردشگری کشاورزی،سلامت و آبی به آن اضافه شوند تا ترکیب این موارد آینده خوبی برای بخش خصوصی رقم بزند.

۲۲۰ پروژه ای که عرض کردم اگر به اتمام برسد حدود ۲۰ هزار اشتغالزایی در استان مازندران خواهیم داشت.

در همه حوزه ها امنیت برای بخش خصوصی بسیار مهم است خصوصا در حوزه گردشگری که در طی این دوسال با وجود بیماری کرونا آسیبی جدی به این بخش وارد شد.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳