كدخبر: 13594 بدون دیدگاه

ابراز رضایت فرماندار شهرستان نور از عملکرد اعضای ستاد مقابله با کرونا و همکاری شهروندان

تاریخ انتشار : در ساعت:
ابراز رضایت فرماندار شهرستان نور از عملکرد اعضای ستاد مقابله با کرونا و همکاری شهروندان

فرماندار شهرستان نور در جلسه ستاد مقابله با کرونا ضمن تقدیر از همه دستگاه های مرتبط با این موضوع اظهار داشت: خوشبختانه با همکاری و تلاش همه اقشار مردم بخصوص اصناف،بازار،بهداشت و دیگر دستگاه های اجرایی وضعیت شهرستان در شرایط مطلوبی قرار دارد. علی شادمان با تاکید بر اینکه راه درمان بیماری کرونا همچنان رعایت […]

فرماندار شهرستان نور در جلسه ستاد مقابله با کرونا ضمن تقدیر از همه دستگاه های مرتبط با این موضوع اظهار داشت: خوشبختانه با همکاری و تلاش همه اقشار مردم بخصوص اصناف،بازار،بهداشت و دیگر دستگاه های اجرایی وضعیت شهرستان در شرایط مطلوبی قرار دارد.

علی شادمان با تاکید بر اینکه راه درمان بیماری کرونا همچنان رعایت پروتکل ها، اهمیت استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و قطع زنجیره ارتباطات است گفت: بدون همراهی مردم هیچ محدودیت و پروتکلی به نتیجه نخواهد رسید.

فرماندار نور،با اشاره به اهمیت و رعایت پروتکل های بهداشتی در کنترل و مقابله با این بیماری از همکاری، اصناف و بازاریان شهرستان که در این شرایط سخت نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام و با ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا همکاری داشتند ، تقدیر و تشکر کرد و گفت:ان شالله با همراهی و همکاری خوب مردم شریف و فهیم نور شاهد کاهش شیوع این بیماری و ریشه کن شدن کامل این ویروس منحوس باشیم .

شادمان در ادامه با اشاره به بازگشایی بازار هفتگی نور در خصوص بازگشایی بازار هفتگی نور گف:اگر رعایت ها و حساسیت های پروتکل های بهداشتی صورت نگیرد قطعا دوباره بسته خواهد شد.

رئیس اداره صمت شهرستان نور هم با بیان اینکه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی اصناف و بازار میتوانند به فعالیت های خود ادامه دهند اظهار کرد: اگر پروتکل های بهداشتی رعایت نشود قطعا دوبار دچار مشکل خواهیم شد.

مهندس انبیا ضمن تقدیر از اصناف و بازار گفت: امیدواریم این حساسیت ها همچنان ادامه داشته باشد تا بزودی شاهد قطع کامل زنجیره بیماری کرونا در شهرستان نور باشیم.

رئیس‌ اتاق اصناف شهرستان نور ضمن تقدیر از همراهی اصناف و بازار شهرستان بیان کرد: خوشبختانه همه با رعایت پروتکل های بهداشتی این مدت همراهی خوبی با ما داشتند.

رامین اسدی با اشاره به شرایط سخت اقتصادی گفت:به هیچ وجه راضی نیستیم واحدهای صنفی در این شرایط اقتصادی متضرر شوند ولی این موضوع نباید مانع رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تضییع حقوق شهروندان شود.

وی اشاره کرد:در جلسه امروز هم مقرر شد تا به اتفاق بهداشت و با همکاری اتحادیه نانوایی ها بنر های بزرگ رعایت پروتکل های بهداشتی را نصب شود و چاپ برشور و پخش آن در مغازه ها ،فروشگاه ها صورت گیرد تا به همه یادآوری شود که رعایت پروتکل های بهداشتی در اولویت است.

 

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳