كدخبر: 13590 بدون دیدگاه

بخشدار چمستان در پیامی روز درختکاری و هفته منابع طبیعی را تبریک گفت.

تاریخ انتشار : در ساعت:
بخشدار چمستان در پیامی روز درختکاری و هفته منابع طبیعی را تبریک گفت.

به گزارش قلم ما مهندس میثم عبدی در پیامی فرا رسیدن ۱۵ اسفند روز درختکاری و هفته منابع طبیعی را تبریک گفت. در متن این پیام آمده است: دین مبین اسلام، انسان را به کاشت درخت و توسعه فضای سبز ترغیب و تشویق نموده و آن را از صدقات برشمرده است به‌نحوی‌که پیامبر مکرم اسلام […]

به گزارش قلم ما مهندس میثم عبدی در پیامی فرا رسیدن ۱۵ اسفند روز درختکاری و هفته منابع طبیعی را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

دین مبین اسلام، انسان را به کاشت درخت و توسعه فضای سبز ترغیب و تشویق نموده و آن را از صدقات برشمرده است به‌نحوی‌که پیامبر مکرم اسلام (ص) می‌فرمایند: «اگر شخصی درختی بکارد یا مزرعه‌ای را به زیر کشت ببرد و انسان‌ها، حیوانات یا پرندگان از آن بخورند، این کار صدقه‌ای از طرف آن شخص شمرده می‌شود.»

توجه به حفظ منابع طبیعی و توسعه فضای سبز و سنت حسنه کاشت درخت در فرهنگ ایرانی اسلامی همواره مورد تأکید بوده و ترویج این اقدام ارزشمند، همواره موردتوجه قرارگرفته است.

هر سال ۱۵ اسفند تا ۲۱ اسفندماه هفته منابع طبیعی فرصتی برای تفکر و اندیشه نسبت به این نعمت الهی و برنامه‌ریزی برای بهره مندی با رعایت اصل پایداری آن است.

این‌جانب فرارسیدن روز درختکاری و هفته منابع طبیعی را گرامی داشته و رجاء واثق دارم با همکاری آحاد مردم عزیز و سخت‌کوش منطقه چمستان و با برنامه های پیش بینی شده در این ایام، شاهد حفظ منابع طبیعی و توسعه روزافزون فضای سبز باشیم.

میثم عبدی بخشدار چمستان

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳