كدخبر: 13581 بدون دیدگاه

حفظ و احیای محیط زیست مهمترین اولویت هلدینگ هومت پارس کاسپین در پروژه اکوپارک جنگلی ایزدشهر است

تاریخ انتشار : در ساعت:
حفظ و احیای محیط زیست مهمترین اولویت هلدینگ هومت پارس کاسپین در پروژه اکوپارک جنگلی ایزدشهر است

❇️مشاور برنامه ریزی شرکت سرمایه گذاری هومت پارس کاسپین در گفتگوی اختصاصی با قلم ما با اشاره به اینکه حفظ و احیای محیط زیست مهمترین اولویت هلدینگ هومت پارس کاسپین در پروژه اکوپارک ایزدشهر است اظهار کرد:این مجموعه در واقع نقش معرفی و بهره برداری و مدیریت پروژه های گردشگری با محوریت پروژه هایی همچون […]

❇️مشاور برنامه ریزی شرکت سرمایه گذاری هومت پارس کاسپین در گفتگوی اختصاصی با قلم ما با اشاره به اینکه حفظ و احیای محیط زیست مهمترین اولویت هلدینگ هومت پارس کاسپین در پروژه اکوپارک ایزدشهر است اظهار کرد:این مجموعه در واقع نقش معرفی و بهره برداری و مدیریت پروژه های گردشگری با محوریت پروژه هایی همچون اکو پارک یا پروژه هایی در شمال کشور را دارد.

مهندس سید مسعود منتجبی با بیان اشاره به برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت گردشگری تهران اظهار کرد:
شرایط برگزاری نمایشگاه در این دوره بسیار خاص بود و با توجه به شرایط کرونایی حاکم تاثیر زیادی در برپایی نمایشگاه گذاشت ولی با این حال بنظر بنده خوب برگزار شد و فرصتی برای معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های گردشگری بوجود آورد.

وی بیان کرد:البته محور اصلی این نمایشگاه ها باید بخش خصوصی باشد،چرا که بخش خصوصی در توسعه صنعت گردشگری که یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین صنایع دنیا به شمار می‌رود و اشتغالزایی و درآمدزایی بسیاری را به‌ویژه برای مناطق بومی و محلی به همراه دارد.

❇️مهندس منتجبی در ادامه با اشاره به پروژه اکوپارک جنگل ایزدشهر افزود:این پروژه یک پروژه جسورانه است که توسط بخش خصوصی به بهره برداری خواهد رسید و موفقیت این پروژه مساوی با موفقیت در نگهداری و حفظ جنگل های کشور خواهد بود.

❇️مشاور هلدینگ هومت پارس اضافه کرد: با تمام تنگناها و سختی هایی که در موارد اقتصادی وجود دارد شاید مدیریت کل این مجموعه و موارد مشابه توسط دولت کار مشکلی باشد و این فرصت باید برای بخش خصوصی فراهم شود تا با حضور خود در این پروژه ها هم در حفظ و احیای جنگل بکوشند و هم یک بهره برداری مناسب برای استفاده عموم مردم در حوزه گردشگری بوجود آورند.

❇️مهندس منتجبی گفت:این نمایشگاه برای شرکت هلدینگ هومت پارس کاسپین دومین نمایشگاهی بود که حضور یافتیم و به گونه ای برنامه‌ریزی کردیم که بتوانیم استعدادها و پتانسیل هایی که در پروژه اکوپارک جنگلی ایزدشهر وجود دارد را به مردم ایران و آنهایی که از نمایشگاه دیدن می‌کنند معرفی کنیم.

وی خاطرنشان کرد:برای پیشبرد این پروژه تفریحی و اکو پارک جنگلی ایزدشهر، حفظ جنگل ها و منابع زیست محیطی در اولویت اول ما است.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳