كدخبر: 13518 بدون دیدگاه

دکتر پاکنژاد خبر داد: راه اندازی منحصر بفردترین اپلیکشن در شمال کشور و شهر ایزدشهر توسط شرکت صبامهر

تاریخ انتشار : در ساعت:
دکتر پاکنژاد خبر داد: راه اندازی منحصر بفردترین اپلیکشن در شمال کشور و شهر ایزدشهر توسط شرکت صبامهر

❇️مدیرعامل شرکت صبا مهر در گفتگوی اختصاصی با قلم ما اظهار کرد: این مجموعه از ۱۴ سال پیش فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر جایگاه خوبی در بین سیستم های اپیلیکشن و سیستم های نرم افزاری کشور دارد. ❇️دکتر حسین پاکنژاد گفت:با همکاری شهرداری ایزدشهر قرار است اپیلکشن شمال بزودی در استان […]

❇️مدیرعامل شرکت صبا مهر در گفتگوی اختصاصی با قلم ما اظهار کرد:
این مجموعه از ۱۴ سال پیش فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر جایگاه خوبی در بین سیستم های اپیلیکشن و سیستم های نرم افزاری کشور دارد.

❇️دکتر حسین پاکنژاد گفت:با همکاری شهرداری ایزدشهر قرار است اپیلکشن شمال بزودی در استان مازندران با محوریت ایزدشهر راه اندازی شود که این موضوع دارای چند حسن است.

❇️وی گفت:اولین ویژگی این است که تمامی مشاغل در شمال کشور میتوانند فروش آنلاین داشته باشند و مدیریت آن هم به عهده خودشان میباشد و در این شرایط بحرانی کرونا قطعا میتواند کمک خوبی به هموطنان ما باشد.

❇️دکتر پاکنژاد افزود:این سیستم دارای
QR code
است و الزامی نیست که برای خرید حتما از کارت استفاده شود و هموطنان میتواننداز طریق گوشی موبایل QR code
را اسکن کنند تا خرید انجام شود و شامل تخفیف هم میشود.

❇️مدیرعامل شرکت صبا مهر گفت:این اپیلیکشن دارای ویژگی های دیگری هم هست از جمله کارت به کارت،خرید شارژ،پروازهای داخلی و خارجی همراه با هتل و اعتبارسنجی
یکی از ویژگی های منحصربه فرد این اپیلیکشن است.

❇️وی خاطرنشان کرد:افراد میتوانند از طریق این اپیلیکشن کد ملی و شماره همراه خود را وارد کنند و تمامی برنامه ریزی های شخصی مربوط به خود را مشاهده کنند.

❇️دکتر پاکنژاد بیان نمود:یکی از دغدغه های مردم واریز و کارت به کارت کردن یا واریز کارت به شماره حساب یا حساب به کارت است که ما این دغدغه را در این اپیلیکشن رفع کردیم.

❇️وی اشاره کرد:دو نکته ای که در این سیستم طراحی شد و ما را نسبت به بقیه اپیلیکش متفاوت میکند این است که مردم میتوانند در این درآمدها شریک شوند و با اشتراک گذاشتن خریدهای مشترک مورد نظر امتیاز دریافت کنند و شریک شوند.

❇️دکتر پاکنژاد گفت:لحظه آخری هم که یک نکته متفاوت در این سیستم است که محصولات لحظه آخری است که بطور مثال رستوران ها و فست فودها وقتی میبینند غذاهایی که در لحظه آخر بفروش نرفته است میتواند با آفر ویژه بفروش برساند.

❇️وی گفت:خریدهای دست اول،خریدهای لحظه آخری از مزیت های این اپلیکشن منحصر بفرد است.

❇️دکتر پاکنژاد خبر داد:با همکاری بانک آینده وام ۵۰ میلیون تومانی ۱۸درصدی برای سازمان ها و مردم بزودی برای استفاده بهتر از این نرم افزار در دست اقدام است و بزودی اجرایی میشود.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳