كدخبر: 13513 بدون دیدگاه

رفع بروکراسی های اداری و تسهیلات ارزان سکوی شتاب در بزرگترین پروژه گردشگری خاورمیانه

تاریخ انتشار : در ساعت:
رفع بروکراسی های اداری و تسهیلات ارزان سکوی شتاب در بزرگترین پروژه گردشگری خاورمیانه

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت گردشگری و صنایع‌دستی کشور باحضور دکتر مونسان وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد،شرکت سرمایه گذاری هومت پارس کاسپین با حضور در این نمایشگاه در بحث پروژه اکو پارک جنگلی ایزدشهر و معرفی بخش های مختلف این پروژه گردشگری که بعنوان بزرگترین پروژه […]

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت گردشگری و صنایع‌دستی کشور باحضور دکتر مونسان وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد،شرکت سرمایه گذاری هومت پارس کاسپین با حضور در این نمایشگاه در بحث پروژه اکو پارک جنگلی ایزدشهر و معرفی بخش های مختلف این پروژه گردشگری که بعنوان بزرگترین پروژه گردشگری خاورمیانه نام برده شد فعالیت چشمگیری داشت.

❇️مدیر شرکت هومت پارس کاسپین در گفتگوی اختصاصی با #قلم_ما اظهار کرد:زمان محدود و تاخیر در اطلاع رسانی سبب شد تا آنطور که دلخواه و ایده آل مان است نتوانیم حضور پیدا کنیم و شرایط ویروس کرونا هم موجب شد تا خیلی از غرفه ها در این نمایشگاه خالی بماند.

❇️دکتر تنها گفت:دوشرکت زیر مجموعه داریم که پروژه اکو پارک جنگلی ایزدشهر توسط شرکت هومت پارس کاسپین با بیش از ۳۵۰۰ متر جنگل میباشد ۴۰۰ هکتار آن در دست احداث این پروژه بمدت طولانی در اجاره ما است.

❇️وی بیان کرد:در واقع دیدگاه همان برای حضور در این نمایشگاه بحث جذب سرمایه گذار برای این پروژه است و با توجه به شرایطی که این پروژه دارد در ریز پروژه هایی که تعریف شده است و طرح های اولیه آن از طرف تیم فنی و مهندسی کشیده شده است که برای اجرایی شدن این طرح ها در آمد و بدنبال سرمایه گذار هستیم.

❇️مدیر شرکت هومت پارس کاسپین خاطر نشان کرد:در مطالعات اولیه این پروژه با توجه به کتابچه ای که به ما دادند ۳۸ میلیارد تومان تا پایان سال ۹۸ بود ولی با بررسی مجدد و شرایط اقتصادی پیش آمده و با طرح هایی که اضافه شد این به صد میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است که البته پیش بینی خودمان در هیات مدیره بیش از ۴۰۰ تا ۴۵۰ میلیارد تومان است.

❇️وی در ادامه خاطرنشان کرد:فضای بسیار مناسبی برای همکاران انتظامی که در آن مجموعه مشغول هستند هم برای ورودی جنگل و هم برای خروجی آن تهیه کردیم و تا کنون بیش از ۱۶ نفر آنجا مشغول بکار هستند و تمام سعی مان این است که این پروژه در شهر ایزدشهر بعنوان پروژه نمونه و نگین گردشگری در دنیا معرفی شود و ما آمادگی این را داریم تا از ظرفیت های استانی و سرمایه گذاران استفاده کنیم.

❇️دکتر تنها تصریح کرد:بحث اشتغالزایی در کشور دغدغه مهمی است و قطعا این پروژه نقش تاثیرگذاری در جذب نیروهای بومی منطقه و اشتغالزایی برای مردم خواهد داشت.

❇️وی گفت:شرکت دیگر هم گروه توسعه تجارت صبا مهر است که اپیلیکشن شمال را با توجه به صحبت هایی که با شهردار و شورای ایزدشهر شده بود این اپیلیکشن را با محوریت ایزدشهر تحویل دهند و مقرر شد تا مکانی در شهرداری ایزدشهر به این اپیلیکشن اختصاص داده شود.

❇️وی اضافه کرد:این اپیلیکشن بسیار جامع و کامل است و ۴ سال از طرف تیم فنی و مهندسی،پشیتبانی و برنامه نویسان صبامهر روی آن کار میکنند و به لطف خدا به نتیجه رسیده است و اکنون قابل استفاده است.

❇️دکتر تنها ادامه داد:وجه تمایز این اپیلیکشن با نرم افزارهای بسیار زیادی مثل دیجی کالا،اسنپ و…. دارد و بنظرمان این نرم افزار بسیار میتواند موفق عمل کند و با توجه به اینکه مهمترین مولفه اش این است که در واقع خریدار و فروشنده بصورت مستقیم دورهم قرار میدهد و بحث واسطه از بین میرود و باعث سلامت در خرید و فروش و بالاتر رفتن رضایت مشتری خواهد شد.

❇️وی گفت:این نرم افزار سازمان ها،ارگان ها و شرکت های خصوصی را میتواند بعنوان پذیرنده یا مشتری تحت پوشش قرار دهد.

❇️دکتر تنها گفت:این اپلیکشن تحویل شهرداری ایزدشهر شد و شهرداری ایزدشهر پایلوت این طرح خواهد شد و هم شهرداری های دیگر در استان تحت پوشش ایزدشهر قرار خواهند گرفت.

❇️مدیر شرکت هومت پارس گفت: از مسئولین بر روند ادامه همکاری های لازم در این پروژه را خواستاریم تا بتوایم با سرعت بیشتری کارهای را پیش ببریم و از تابستان سال ۱۴۰۰ شاهد به بهره برداری رسیدن این پروژه باشیم.

❇️وی گفت:همچنین از مسئولین درخواست میکنیم با توجه به اهمیت این پروژه خواهشمندیم تا در بروکراسی های اداری بیشتر حمایتمان کنند و همچنین ما را معرفی کنند تا بتوانیم تسهیلات ارزان دریافت کنیم و تا در روند پروژه تسریع شود چرا با توجه به اینکه این سرمایه گذاری برای کشور و استان مازندران است قطعا با وجود اشتغالزایی در این پروژه شاهد کاهش آسیب های اجتماعی هم خواهیم بود.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳