كدخبر: 13506 بدون دیدگاه

حمایت هیات رئیسه پایانه صادراتی از همشهریان برای ایجاد غرفه در میدان تره بارشهرستان نور

تاریخ انتشار : در ساعت:
حمایت هیات رئیسه پایانه صادراتی از همشهریان برای ایجاد غرفه در میدان تره بارشهرستان نور

❇️روح الله_حسینی در گفتگوی اختصاصی با قلم ما اظهار کرد: همه کسانی که بدنبال ایجاد اشتغال و راه اندازی غرفه هستند میتوانند با حمایت قاطع هیات ریسه پایانه صادراتی برای توافق بازگشایی غرفه به ما مراجعه کنند تا ضمن برخورداری از این مزایا در جهت رشد و توسعه منطقه هم گامی موثر بردارند. ❇️وی گفت: […]

❇️روح الله_حسینی در گفتگوی اختصاصی با قلم ما اظهار کرد:
همه کسانی که بدنبال ایجاد اشتغال و راه اندازی غرفه هستند میتوانند با حمایت قاطع هیات ریسه پایانه صادراتی برای توافق بازگشایی غرفه به ما مراجعه کنند تا ضمن برخورداری از این مزایا در جهت رشد و توسعه منطقه هم گامی موثر بردارند.

❇️وی گفت: جلسه پروژه راه اندازی پایانه صادراتی باحضور دکتر شادمان فرماندار شهرستان نور،قنبری دادستان نور،مهندس انبیا رئیس اداره صمت شهرستان و دیگر مسئولین و اعضای اتحادیه برگزار و ضمن بازدید از غرفه های فعال تصمیماتی در خصوص هر چه زودتر غرفه های دیگر گرفته شد.

❇️حسینی افزود:ضرورت حضور مسئولین در این جلسات بر روند مسائل حقوقی که از گذشته بجا مانده بود را تسریع خواهد کرد تا هرچه زودتر شاهد افتتاح و بهره برداری رسمی از این مجموعه باشیم.

❇️وی خاطرنشان کرد:جای تقدیر از فرماندار محترم شهرستان نور که استارت بازگشایی این مجموعه را زدند و تا کنون ۱۰ غرفه در اینجا با شرایط مناسب و ایجاد اشتغالزایی و حمایت از مردم شهرستان در اجاره قرار گرفت.

❇️حسینی ادامه داد:۱۵ قرارداد هم برای استقرار دیگر غرفه ها تا کنون منعقد شد و تا کنون میشود گفت از مزایای اساسی راه اندازی پروژه علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار که بوجود آمده است و در حال افزایش است،میوه و تره بار با قیمت بسیار مناسب به همشهریان عرضه خواهد شد‌.

❇️رئیس هیات مدیره پایانه صادراتی گفت:خوشبختانه با استقبال بینظیر همشهریان قرار گرفت و امیدواریم تا قبل از سال نو شاهد افتتاحیه همه غرفه ها باشیم.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳