كدخبر: 13470 بدون دیدگاه

#فرماندار_نور: #اشتغالزایی و #افزایش_تولید در #شهرستان با #احداث_مجتمع #کشاورزی ۴۰۰ هکتاری

تاریخ انتشار : در ساعت:
#فرماندار_نور: #اشتغالزایی و #افزایش_تولید در #شهرستان با #احداث_مجتمع #کشاورزی ۴۰۰ هکتاری

❇️با حضور استاندار مازندران،فرماندار شهرستان نور و دیگر مسئولین تفاهم نامه اولین مجتمع کشاورزی ۴۰۰ هکتاری و شهرک گلخانه ای در بهدشت چمستان،منعقد شد. ❇️فرماندار شهرستان نور در گفتگوی اختصاصی با #قلم_ما اظهار کرد:خوشبختانه با پیگیری و مساعدت استاندار و نماینده مردم شهرستان های نور و محمودآباد بویژه دکتر فتحی پور مدیرعامل بهدشت در نظر […]

❇️با حضور استاندار مازندران،فرماندار شهرستان نور و دیگر مسئولین تفاهم نامه اولین مجتمع کشاورزی ۴۰۰ هکتاری و شهرک گلخانه ای در بهدشت چمستان،منعقد شد.

❇️فرماندار شهرستان نور در گفتگوی اختصاصی با #قلم_ما اظهار کرد:خوشبختانه با پیگیری و مساعدت استاندار و نماینده مردم شهرستان های نور و محمودآباد بویژه دکتر فتحی پور مدیرعامل بهدشت در نظر است که شهرک کشاورزی با تنوع تولیدات بالا در این شهرستان پایه گذاری شود.

❇️دکتر شادمان هدف از این اقدام را ایجاد سرمایه گذاری،فرصت های شغلی و فرصت سازی برای افزایش تولید و صادرات محصولات کشاورزی برای دیگر کشورها دانست و افزود:
با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در شهرستان نور و با همت و حمایت مسئولان استان ، سرمایه‌گذاری در حوزه‌ کشاورزی مورد تایید قرار گرفت و بزودی با این پروژه ایجاد اشتغالزایی در شهرستان سرعت میگیرد.

❇️فرماندار شهرستان نور بیان کرد:زمین ۴۰۰ هکتاری بهدشت متعلق به بنیاد شهید کشور است و کلیه درآمدهای آن مربوط به خانواده محترم شهدا میباشد.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳