كدخبر: 13175 بدون دیدگاه

با سرمایه گذاری شرکت هومت پارس کاسپین ساختمان مدیریت پارک جنگلی و نظارت منابع طبیعی و شهرداری ایزدشهر افتتاح و کلنگ سردرب پارک جنگلی ایزدشهر به زمین زده شد

تاریخ انتشار : در ساعت:
با سرمایه گذاری شرکت هومت پارس کاسپین ساختمان مدیریت پارک جنگلی و نظارت منابع طبیعی و شهرداری ایزدشهر افتتاح و کلنگ سردرب پارک جنگلی ایزدشهر به زمین زده شد

باسرمایه گذاری شرکت هومت پارس کاسپین  پروژه کلنگ احداث سردرب بزرگترین پارک  جنگلی گردشگری خاورمیانه با حضور فرماندار شهرستان نور،شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ایزدشهر مهندس صنعتی سرمایه گذار شرکت هومت پارس کاسپین،دکتر تنها مدیر شرکت و مهندس رنجبر مدیر اجرایی پروژه برگزار شد. فرماندار نور:ایجاد اشتغالزایی و بالا بردن سطح گردشگری منطقه با […]

باسرمایه گذاری شرکت هومت پارس کاسپین  پروژه کلنگ احداث سردرب بزرگترین پارک  جنگلی گردشگری خاورمیانه با حضور فرماندار شهرستان نور،شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ایزدشهر مهندس صنعتی سرمایه گذار شرکت هومت پارس کاسپین،دکتر تنها مدیر شرکت و مهندس رنجبر مدیر اجرایی پروژه برگزار شد.

فرماندار نور:ایجاد اشتغالزایی و بالا بردن سطح گردشگری منطقه با حمایت از سرمایه گذاران

علی شادمان در این مراسم اظهار کرد:یکی از مهمترین سیاست های ما در شهرستان که در روز معارفه هم گفتم پهن کردن فرش قرمز برای سرمایه گذرانی است که به این شهرستان بیایند..

وی گفت:در حوزه پارک جنگلی نور و ایزدشهر اولین قدم این بود که ذهن مسئولین استان را مقید بکنیم تا اجاره ۱۵ ساله را ببندیم..

فرماندار نور افزود:تلاش های شهردار ایزدشهر که با جسارت و اشراف با قانون همکاری خوبی با سرمایه گذار داشتند و امروز شاهد پیشرفت خیلی خوب این پروژه هستیم..

این مسئول خاطرنشان کرد:در شهر ایزدشهر شاهد یک وفاق و در دل آن توسعه هستیم ..

فرماندار نور گفت:ما در همه زمینه ها و تعداد نیروهایی که در اینجا مشغول کار شدند بینظیر است و هدف گذاری ما هم از این پروژه، توسعه و اشتغالزایی منطقه بود که سنگ بنا آن خوب ریخته شد..

وی بیان کرد:سطح گردشگری شهرستان بویژه شهر ایزدشهر با این مقدمه سازی بخوبی پیش میرود و قطعا این سرمایه گذاری یکی از بهترین و مهمترین پروژه های این منطقه است..

شادمان گفت:بنده با تمام وجود از سرمایه گذارانی که به این منطقه می آیند حمایت خواهم کرد چرا که این پروژه ها سبب توسعه منطقه میشوند..

فرماندار نور افزود:در حوزه امتیت هم شاهد هستیم که ۹۰٪قاچاق چوب کاهش پیدا کرد.

شادمان تاکید کرد:اگر میخواهیم اشتغالزایی ایجاد شود و وزن و سطح گردشگری منطقه بالا رود باید جسارت داشته باشیم و من هم همه نوع حمایت را از شهردار و اعضای شورای شهر خواهم داشت.

ارتباط و خدمت رسانی به مردم از مهمترین ویژگی های یک مسئول است

حجت الاسلام رزاقی امام جمعه ایزدشهر، هم با بیان اینکه این پروژه یکی از مهمترین پروژه های ایزدشهر است گفت: قطعا میتواند نقش مهمی در رشد و اقتصاد منطقه داشته باشد و جا دارد از هماهنگی و همراهی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با مجموعه شرکت سرمایه گذاری هومت پارس کاسپین تقدیر کرد..

وی افزود:ارتباط و خدمات رسانی به مردم از مهمترین ویژگی های یک مسئول است و از آنجایی که زحمات زیادی برای این نظام کشیده شده است  باید تمام تلاشمان را بکنیم تا بتوانیم قدمی برای این نظام و مردم کشورمان برداریم.

 

کاهش قاچاق چوب و حفظ امنیت منطقه با بهره برداری این پروژه

اسحق تونی هم در این مراسم اظهار کرد: بیش از ۸ ماه نیست که در این نقطه از بزرگترین پارک جنگلی گردشگری خاورمیانه و امروز یکی از مراحل آن به مرحله افتتاح رسید..

شهردار ایزدشهر گفت:امروز شاهد افتتاح مرحله اول این پروژه که ساختمان مدیریت پارک و یکی از مهمترین مراحل  است به بهره برداری میرسد..

وی افزود:با توجه به شرابطی که اکنون در آن هستیم و با توجه به پیشرفت خوبی که این پروژه داشت از سرمایه گذار آن شرکت هومت پارس کاسپین تقدیر کنیم که یک سرمایه گذاری پایدار با نقطه قوت بسیار در این منطقه ایجاد کردند..

تونی گفت:یکی از مزیت های این پروژه کاهش قاچاق چوب و حفظ امنیت این منطقه است و چون هیچ درختی در اینجا قطع نمیشود شاهد رویش چمن ها در این مکان هستیم.

حفظ شرایط زیست محیطی منطقه با افتتاح این پروژه/استفاده از نیروهای بومی منطقه

 

مدیر شرکت هومت پارس کاسپین در این مراسم ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر اظهار کرد: خرسندیم که امروز شاهد نتیجه چندسال تلاش هومت پارس کاسپین طی پشتیبانی های موثر شهردار و اعضای محترم شورای شهر ایزدشهر هستیم.

دکتر تنها گفت:پروژه پارک ایزدشهر یکی از بزرگترین پروژه هایی است که در منطقه باعث ارتقا سطح اقتصاد منطقه ای و شهری و همچنین افزایش جذب گردشگران بومی و غیربومی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد:این پروژه یک مکان تفریحی،فرهنگی و گردشگری با رویکرد و اولویت حفظ شرایط زیست محیطی این منطقه پایه گذاری شده است.

مدیر شرکت هومت پارس با بیان اینکه کلیه طراحی ها و جانمایی ها به نحوی صورت گرفته است که حتی یک درخت هم در این پروژه قطع نشود تصریح کرد.

دکتر تنها در ادامه گفت:این پروژه که در مطالعات اولیه با سرمایه گذاری معادل ۳۸ میلیارد تومان پیش بینی شده بود با بررسی مجدد و مطالعات تکمیلی با توجه به شرایط اقتصادی پیش آمده برای کشور حدود یکصد میلیارد تومان برآورد هزینه شده است.

وی ادامه داد:حدود ۳۰ پروژه در کتابچه پیش بینی شده است که با توجه به نظرات فنی هومت پارس کاسپین و برای تحقق هرچه بهتر اهداف، پروژه دیگری هم پیش بینی و طراحی شده است که بعد از تصویب نهایی شهرداری ایزدشهر و سازمان های ذیربط به اجرایی نمودن آن اقدام خواهیم کرد.

مدیر شرکت هومت پارس گفت:در گام نخست در این مسیر با بازسازی و احیا ساختمان های متروک قدیمی با هزینه ای بالغ بر ۳ و نیم میلیارد تومان جهت حضور سازمانها و ارگانها به منظور نظارت بر روند اجرای کار تدارک دیده شده است..

دکتر تنها گفت:بعنوان اصلی ترین اولویت در ابتدای حضور با بکارگیری نیروهای بومی بحث حفاظت از جنگل را در دستور کار قرار دادیم که به شهادت مسئولین شهرستان توفیق شایان توجهی در کاهش قاچاق چوب و حفظ امنیت برقرار کردیم.

وی در پایان گفت:امروز سردرب جنگل زده خواهد شد تا گام اجرایی برای پروژه های گردشگری برداشته شود.

همچنین در پایان مراسم طی اقدامی ارزشمند توسط مهندس تونی شهردار ایزدشهر به مناسبت میلاد با سعادت فاطمه زهرا(س) و روز زن از خبرنگاران خانم به جهت همراهی مستمر با شهرداری ایز دشهر با اهدای هدیه ای نفیس تجلیل و تقدیر به عمل آورد.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳