كدخبر: 13126 بدون دیدگاه

با حمایت امید شایگان خیر ورزشی شهرستان نور کلنگ پروژه ساخت رختکن و ساختمان اداری هیات فوتبال شهر رویان به زمین زده شد.

تاریخ انتشار : در ساعت:
با حمایت امید شایگان خیر ورزشی شهرستان نور کلنگ پروژه ساخت رختکن و ساختمان اداری هیات فوتبال شهر رویان به زمین زده شد.

 در پنجمین روز از دهه مبارک فجر با حمایت امید شایگان خیر ورزشی شهرستان نور و با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران کلنگ پروژه ساخت رختکن و ساختمان اداری هیات فوتبال شهر رویان به زمین زده شد. به گزارش قلم ما: ورزش از جمله مقولاتی است که نیازمند توجه، اعتبار و مهربانی بسیاری […]

 در پنجمین روز از دهه مبارک فجر با حمایت امید شایگان خیر ورزشی شهرستان نور و با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران کلنگ پروژه ساخت رختکن و ساختمان اداری هیات فوتبال شهر رویان به زمین زده شد.

به گزارش قلم ما: ورزش از جمله مقولاتی است که نیازمند توجه، اعتبار و مهربانی بسیاری است تا بتواند تاثیرگذاری خودرا داشته باشد این روزها حال و روز ورزش کشور و خصوصا استان مازندران خیلی خوب نیست و کمبود اعتبارات دولتی نمی تواند جوابگوی امور ورزش و نیازهای ورزشکاران و تجهیزات لازم باشد.

در این میان خیرین ورزش یار به فعالیت‌های خیرخواهانه ای می‌پردازند و در راستای توسعه منابع ورزشی در کشورحرکت می‌کنند؛ فعالیت‌هایی که اگر مورد حمایت و همراهی بیشتر دولت قرار گیرد نقش قابل‌توجهی در اعتلای ورزش ایران خواهد داشت.

پروژه ساخت رختکن و ساختمان اداری هیات فوتبال شهر رویان توسط مهندس امید شایگان از خیرین ورزشیار شهرستان نور در ۲طبقه به بنای ۲۰۰ متر مربع با حضور حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان،دکتر شادمان فرماندار نور ،مهندس فرزانه نماینده محترم مردم نور و محمودآباد،شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، و دیگر مسئولین و علاقمندان به ورزش در زمین فوتبال رویان برگزار شد.

مهندس شایگان یار و یاور ورزش غرب مازندران

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران با بیان اینکه خیرین همواره به‌عنوان بازوان توانمند در به سرانجام رساندن پروژه های ورزشی محسوب محسوب می‌شوند، تصریح کرد: آقای شایگان یکی از خیرین ورزشی در غرب مازندران هستند و با اداره قشنگی که در بحث ورزش دارند همیشه همراه و یاور ما در این رشته هستند.

حسن رنگرز با بیان اینکه شرایط دولت به گونه ای است که حمایت و اراده خیرین و ورود به بحث ورزش استان و تکمیل پروژه های نیمه تمام و بهره برداری بسیار برایمان مهم است افزود:مجموعه زمین ورزشی رویان با توجه به موقعیت مکانی حجم استفاده از این زمین در بازدید قبل هم که داشتیم اداره ما بر احیای این زمین است.

وی افزود:چند پروژه و عملیات ضروری در این شهرستان داریم که زمین ورزشی رویان در اولویت قرار دارد که با همت و اراده آقای شایگان امروز کلنگزنی شد که در ۶ ماه آینده شاهد بهره برداری از این مجموعه خواهیم بود.

توسعه زیرساخت های ورزشی با کمک خیرین ورزش یار
شهردار رویان هم با بیان اینکه یکی از ظرفیت های مهم در توسعه زیر ساخت ها ورزشی، تکمیل پروژه های نیمه تمام و کمک به ورزش در شهر رویان خیرین ورزش یار هستند گفت: خوشبختانه رویکرد جامعه در بحث ورود خیرین در ورزش خیلی خوب است و خیرین در همه حوزه ها در سطح جامعه وجود دارند.
جعفر حسین زاده در ادامه با تقدیر از مهندس امید شایگان و خانواده محترم این خیر ورزشی افزود:ورزش به عنوان یک پدیده مهم اجتماعی و فرهنگی که نقش اساسی و بنیادی در تأمین سلامت و پویایی جامعه و در جلوگیری از آسیب ها، چالش ها و ناهنجاری های جامعه نقش بسزایی دارد.
بستر سلامت جامعه با توسعه ورزش 
رئیس شورای اسلامی شهر رویان هم اظهار کرد:باید با رشد و توسعه ورزش زمینه و بستر سلامتی در جامعه را مهیا تر ساخت و با همراهی خیرین ورزش‌یار و تلاش برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی که به ایجاد نشاط و شادابی در جامعه منتج می‌شود باقیات و صالحاتی برای خیران است و ما نیز به دنبال فراهم کردن شرایطی برای حضور بیشتر آنان هستیم.
وی گفت: بر همین اساس ورزش برای تداوم پیشرفت‌های خود به حمایت سایر بخش‌ها نیاز دارد که یکی از آنها خیرین ورزش‌یار هستند و جا دارد از مهندس شایگان بخاطر حمایت های ارزنده در این پروژه تقدیر و تشکر کرد.
ورزش بهترین عرصه برای جوانان
خیر ورزشی ساخت رختکن و ساختمان اداری هیات فوتبال شهر رویان هم با بیان اینکه در جامعه کنونی به شدت جوانان ما در معرض تهاجم فرهنگی قرار دارند افزود: ورزش می‌تواند بهترین عرصه برای سلامت جوانان باشد.
مهندس امید شایگان گفت:پروژه ساخت رختکن و ساختمان اداری هیات فوتبال شهر رویان در دو طبقه با مساحت ۲۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان به بهره برداری میرسدگفت:هدفم از اینکار کمک به جوانان و علاقمندان به ورزش شهر رویان است چرا که ورزش نقش بسزایی در سالم سازی جامعه ایفا می‌کند و برهمین اساس تصمیم گرفتم تا در این پروژه قدمی برای برداریم وبه تقویت شاداب سازی و ورزش جوانان کمک کنیم.
هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳