كدخبر: 12949 بدون دیدگاه

فرماندار نور:شهرستان نور نخستین شهر غرب استان مازندران در نظام کلان میوه و تره بار

تاریخ انتشار : در ساعت:
فرماندار نور:شهرستان نور نخستین شهر غرب استان مازندران در نظام کلان میوه و تره بار

به گزارش قلم ما:از آنجایی که شهرستان نور یکی از مناطق فعال در زمینه کشت و تولید انواع محصولات کشاورزی استان مازندران و کشور است، احداث یک میدان بزرگ میوه و تره بار با چشم انداز تبدیل مرکز عرضه و صادرات ملی ، یک ضرورت برای این شهرستان محسوب می شود که براین اساس، میدان […]

به گزارش قلم ما:از آنجایی که شهرستان نور یکی از مناطق فعال در زمینه کشت و تولید انواع محصولات کشاورزی استان مازندران و کشور است، احداث یک میدان بزرگ میوه و تره بار با چشم انداز تبدیل مرکز عرضه و صادرات ملی ، یک ضرورت برای این شهرستان محسوب می شود که براین اساس، میدان میوه و تره بار شهرستان نور پس از سه دهه با همت و همدلی مسئولان و اعتماد شهروندان در دست راه اندازی است.

نشست هم اندیشی بازگشایی میدان میوه و تره بار شهرستان نور که بصورت هفتگی با حضور فرماندار شهرستان نور و دیگر مسئولان و مدیران شهرستان و مالکین این مجموعه بزرگ ۶۰ غرفه ای برگزار میشود.

فرماندار شهرستان نور در جلسه هم اندیشی که در این خصوص برگزار شد اظهار کرد:با افتتاح این میدان بزرگ، شهرستان نور به عنوان نخستین شهر غرب استان مازندران در نظام کلان توزیع میوه و تره‌ بارخواهد بود.

علی شادمان با بیان اینکه این مجموعه از سالها قبل فعالیت آن متوقف شده است افزود با توجه به اینکه شهرستان نور در زمینه محصولات متنوع کشاورزی جهت عرضه در بازار داخلی و صادرات به کشورهای همجوار نقش مهمی دارد تصیم گرفتیم تا با کمک و همدلی مردم و مسئولان شهرستان این مجموعه را راه اندازی کنیم تا بتوانیم شهرستان نور را بعنوان قطب گردشگردی میوه و تره بار غرب مازندران توسعه دهیم.

فرماندار نور بیان کرد:راه اندازی این مجموعه میتواند نقش مهم حمایتی برای تولیدکنندگان محصولات کشاورزی داشته باشد و همچنین از طرفی سبب به تعادل رسیدن قیمت‌ ها و عرضه محصولات با قیمت‌ های مناسب برای شهروندان و مصرف کنندگان داشته باشد.

شادمان در بخش دیگر سخنان خود بر لزوم هر چه سریعتر راه اندازی این میدان تاکید کرد و گفت:با احداث این مجموعه و با توجه به توانمندی‌های موجود در این شهرستان برای بیش از ۲۰۰ نفر از جوانان در این میدان اشتغالزایی فراهم میشود که موضوع مهمی است.

گفتنی است:بر اساس مصوبه جلسه قبلی روند طراحی و واگذاری انشعابات آب، برق و گاز به خوبی در طی هفته گذشته پیگیری و در حال انجام است و با توجه به فرصت بسیار خوب اجاره غرفه ها با کمترین مبلغ اجاره بها، چند غرفه با حضور سرمایه گذاران و بازاریان در همین مدت کوتاه اجاره داده شده و این روند ادامه دارد.

رئیس هیات مدیره تعاونی پایانه صادراتی شهرستان نور: راه اندازی میدان میوه و تره بار شهرستان نور در دهه فجر

روح الله حسینی  اظهارکرد: این شرکت تعاونی دارای ۴۷ نفر سهام دار است که قرار است این مکان مرکز تبادلات تجاری میوه،تره بار،خشکبار و مواد غذایی بصورت عمده و جزیی توزیع شود.

وی گفت:این مجموعه در فاز اول با ۵۰۰۰ هزار متر مربع و با ۵۰ غرفه داخل مجموعه و ۱۳ دهنه مغازه در بیرون مجموعه است که با حمایت های بی دریغ دکتر شادمان فرماندار شهرستان نور و دیگر مدیران شهرستانی در دهه فجر راه اندازی میشود.

رئیس‌ هیات مدیره پایانه صادراتی افزود:در فاز دوم هم صادرات محصولات استان مازندران به کشورهای آسیایی خواهد بود.

حسینی تاکید کرد:مهمترین ویژگی که این مجموعه استایل این ساختمان و موقعیت جغرافیایی آن است که میتواند قطب تره بار غرب مازندران شود.

وی خاطرنشان کرد:یکی از مشکلات مردم این منطقه خرید محصولات و میوه و تره بار است که با راه اندازی این مجموعه میتوانند به راحتی و با قیمت مناسب تر تهیه کنند.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳