كدخبر: 12898 بدون دیدگاه

فرماندار نور:نیروی انتظامی به عنوان رکن اصلی برقراری نظم و امنیت و آرامش از جایگاه بالا و ارزش و اهمیت خاصی برخوردار است

تاریخ انتشار : در ساعت:
فرماندار نور:نیروی انتظامی به عنوان رکن اصلی برقراری نظم و امنیت و آرامش از جایگاه بالا و ارزش و اهمیت خاصی برخوردار است

به گزارش قلم ما مراسم تودیع و معارفه فرماندهی جدید نیروی انتظامی شهرستان نور با حضور فرماندار شهرستان نور، ائمه جمعه چمستان و ایزدشهر، جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان، فرمانده سپاه ناحیه و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی در فرمانداری نور برگزار شد. فرماندار شهرستان نور در این مراسم اظهار کرد:نیروی انتظامی به عنوان رکن […]

به گزارش قلم ما مراسم تودیع و معارفه فرماندهی جدید نیروی انتظامی شهرستان نور با حضور فرماندار شهرستان نور، ائمه جمعه چمستان و ایزدشهر، جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان، فرمانده سپاه ناحیه و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی در فرمانداری نور برگزار شد.

فرماندار شهرستان نور در این مراسم اظهار کرد:نیروی انتظامی به عنوان رکن اصلی برقراری نظم و امنیت و آرامش از جایگاه بالا و ارزش و اهمیت خاصی برخوردار است و این واقعیتی است که همگان آن را احساس می کنند.

علی‌ شادمان با بیان اینکه امنیت، زیربنایی‌ترین و اساسی‌ترین خواسته برای جامعه است، افزود: اگر امنیت نباشد هیچ کار فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، عمرانی و … صورت نمی‌گیرد و جامعه دچار اختلال می شود چرا که پایه و اساس جامعه وجود نظم و آرامش و امنیت است.
وی با بیان اینکه مبنای شکل گیری دولت نیاز به امنیت و آرامش بوده است، تصریح کرد: نظام اسلامی بر اساس تفکرات و اهمیتی که برای جامعه اسلامی قائل است برای دفاع از ارزشهای انقلاب و اسلام عزیز اهمیت زیادی دارد که این مهم فقط در سایه امنیت میسر خواهد بود.
فرماندار نور با اشاره به اینکه مسئول برقراری امنیت نیروی انتظامی است، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی به عنوان یک نیروی منحصر بفرد با ماموریت‌های تعریف شده برای خود متولی برقراری امنیت بوده و همه دستگاهها نیز پشتوانه آن هستند.

گفتنی است در این مراسم از زحمات سرهنگ شالیکار تقدیر و سرهنگ دوم علی داداش تبار که پیش از این فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان میاندورود را بر عهده داشت به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان نور معارفه شد.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳