كدخبر: 12895 بدون دیدگاه

پوستر کنگره ملی تجلیل از ۱۷ هزار بانوی شهید در مازندران رونمایی شد

تاریخ انتشار : در ساعت:
پوستر کنگره ملی تجلیل از ۱۷ هزار بانوی شهید در مازندران رونمایی شد

پوستر نخستین کنگره ملی تجلیل از ۱۷ هزار بانوی شهید کشور روز شنبه با حضور معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مازندران رونمایی شد. مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران روز شنبه در جلسه شوارای اداری استان که با حضور معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور […]

پوستر نخستین کنگره ملی تجلیل از ۱۷ هزار بانوی شهید کشور روز شنبه با حضور معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مازندران رونمایی شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران روز شنبه در جلسه شوارای اداری استان که با حضور معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد گفت: این کنگره برای نخستین بار در کشور، ۱۵ بهمن ماه امسال برگزار می‌شود.

سمیه قاسمی طوسی همچنین افزود: در قالب برگزاری این کنگره ملی، از مقام شامخ ۲۱ بانوی شهید و ۴۳ بانوی جانباز مازندران نیز تجلیل خواهد شد.

وی اظهار داشت: با هدف برپایی مطلوب این کنگره، نسبت به تهیه و نصب بنر، انجام تبلیغات محیطی، تهیه، تولید و پخش ویژه برنامه تجلیل از مقام شامخ زن از رادیو و تلویزیون استان اقدام شده است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران از تشکیل ستاد استانی کنگره ملی تجیل از ۱۷ هزار بانوی شهید در مازندران خبرداد و گفت که کارگروه های ویژه نیز با شرح وظایف مشخص در این ارتباط تشکیل شده است.

شورای اداری امروز استان مازندران با حضور معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با محوریت شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بگزار شد که مسائلی همچون امضای تفاهنامه تامین زمین، ساخت مسکن و سامامدهی اشتغال و کارآفرینی برای خانواده شهدا و ایثارگران را نیز به همراه داشت .

مازندران در دوران مبارزات انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید، ۳۲ هزار جانباز و مجروح و ۲ هزار و ۸۰۰ آزاده سرافراز تقدیم نظام اسلامی کرده است.

طبق داده های آماری، حدود ۶ هزار نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر مازندران دانشجو و یکهزار و ۲۵۱ نفر نیز دانش‌آموز هستند که از این تعداد ۶۴۲ دانش‌آموز در مدارس شاهد تحصیل می کنند/ایرنا

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳