كدخبر: 12887 بدون دیدگاه

دیدار معاون رئیس جمهور با خانواده معظم شهدا و جانبازان

تاریخ انتشار : در ساعت:
دیدار معاون رئیس جمهور با خانواده معظم شهدا و جانبازان

در ادامه سفر یک روزه مهندس اوحدی – معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به استان مازندران , ایشان با همراهی حسن خیریانپور – معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با تعداد از خانواده معظم شهدا و جانبازان دیدار و گفتگو کرد . ‎ در ادامه سفر یک روزه مهندس اوحدی […]

در ادامه سفر یک روزه مهندس اوحدی – معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به استان مازندران , ایشان با همراهی حسن خیریانپور – معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با تعداد از خانواده معظم شهدا و جانبازان دیدار و گفتگو کرد .

در ادامه سفر یک روزه مهندس اوحدی – معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به استان مازندران , ایشان با همراهی حسن خیریانپور – معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با تعداد از خانواده معظم شهدا و جانبازان دیدار و گفتگو کرد .

خانواده شهید علی حمزه گردشی , جانباز ۴۰ درصد جمع الله طور سوادکوهی و جانباز ۷۰ درصد حاج ایوب عبادی آزاده از جمله عزیزانی بودند که معاون رئیس جمهور به دیدار آنها رفت و از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفت و فی المجلس برای تسریع در رفع مسائل آنها دستورات لازم را صادر نمود .

لازم به ذکر است شهید علی حمزه گردشی از شهدای نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران است که در سال ۶۳ و هنگامی که ۱۸ سال سن داشت در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳