كدخبر: 12884 بدون دیدگاه

فرماندار شهرستان نور:کم توجهی و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی مهمترین عامل انتشار و ایجاد پیک ابتلای کرونا است.

تاریخ انتشار : در ساعت:
فرماندار شهرستان نور:کم توجهی و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی مهمترین عامل انتشار و ایجاد پیک ابتلای کرونا است.

جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان مازندران به ریاست حسین زادگان استاندار مازندران، بصورت ویدئو کنفرانسی با حضور علی شادمان فرماندار شهرستان نور و اعضای ستاد مقابله با کرونا شهرستان نور برگزار شد. استاندار مازندران ، احمد حسین زادگان در جلسه ستاد مقابله با کرونا مازندران با طرح این مهم، یادآور شد: […]

جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان مازندران به ریاست حسین زادگان استاندار مازندران، بصورت ویدئو کنفرانسی با حضور علی شادمان فرماندار شهرستان نور و اعضای ستاد مقابله با کرونا شهرستان نور برگزار شد.

استاندار مازندران ، احمد حسین زادگان در جلسه ستاد مقابله با کرونا مازندران با طرح این مهم، یادآور شد: مدیران دستگاه های اجرایی در کاهش نیروی انسانی، دورکاری و نظارت مجدانه بر رعایت پروتکل ها باید الگو باشند.

احمد حسین زادگان، با بیان این که تا از این وضعیت خارج شویم باید کرونا را همچنان موضوع اصلی تلقی کنیم، افزود: صدا و سیما بیش از گذشته بر مسایلی چون تراکم و رسوب جمعیت در استان، تردد بسیار، نزدیکی شهرها و روستاها و در مرکز رفت و آمد چند استان قرار داشتن مازندران تاکید کند تا همه دریابند که براحتی ممکن دوباره درگیر شوند و نباید وضعیت نارنجی را مصونیت تلقی کنند.

او با اشاره به افزایش ترددهای کوهستانی و برف بازی در حاشیه روستاهای گردشگر پذیر، تصریح کرد: نیازمند هشدارهای شدید به جامعه در خصوص این مسافرت های غیرضروری هستیم .

فرماندار شهرستان نور هم با بیان اینکه این شهرستان در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارد گفت: کم توجهی و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی مهمترین عامل انتشار و ایجاد پیک ابتلای کرونا است.

علی شادمان با ییان اینکه شروع دوباره دوره همی‌ها احتمال شیوع گسترده ویروس کرونا را افزایش می دهد،گفت: در پیک سوم شیوع ویروس کرونا بسیاری از خانواده ها داغدار شدند.

فرماندار نور اظهار افزود: برای کنترل وضع موجود و پیش گیری از شیوع دوباره ویروس کرونا باید همه ارگان‌ها مشارکت داشته و گشت‌های بازرسی و نظارت همچنان فعال باشند و از ورود مسافران به شهرستان جلوگیری شود.

فرماندار نور از شهروندان خواست: از برگزاری دورهمی ها و مهمانی ها خوداری و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا بتوانیم با کمک مسئولین و مردم هر چه زودتر از این وضعیت خارج شویم.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳