كدخبر: 12679 بدون دیدگاه

شهردار ایزدشهر تاکید کرد:حفظ سلامت و جان شهروندان از وظایف ذاتی شهرداری در مقابله با ویروس کرونا

تاریخ انتشار : در ساعت:
شهردار ایزدشهر تاکید کرد:حفظ سلامت و جان شهروندان از وظایف ذاتی شهرداری در مقابله با ویروس کرونا

اسحاق تونی در گفتگو با قلم ما اظهار کرد : نیروهای خدمات شهری در صف اول مقابله با کرونا هستند و اقدامات ویژه ای بصورت روزانه انجام میدهند. شهردار ایزدشهر با اعلام آمادگی شهرداری در امر مبارزه با بیماری کرونا اظهار کرد: از ابتدای شیوع این بیماری، شهرداری ایزدشهر از جمله دستگاه های پیشتاز در […]

اسحاق تونی در گفتگو با قلم ما اظهار کرد : نیروهای خدمات شهری در صف اول مقابله با کرونا هستند و اقدامات ویژه ای بصورت روزانه انجام میدهند.

شهردار ایزدشهر با اعلام آمادگی شهرداری در امر مبارزه با بیماری کرونا اظهار کرد: از ابتدای شیوع این بیماری، شهرداری ایزدشهر از جمله دستگاه های پیشتاز در مبارزه با کرونا بود و درحال حاضر نیز آماده تعامل و همکاری در چارچوب مصوبات ستاد مقابله با کرونا شهرستان هستیم.

تونی افزود: سلامت و جان شهروندان بسیار ارزشمند است و در این راستا و در حیطه وظایف ذاتی شهرداری کوتاهی نمیکنیم.

وی تاکید کرد:شهرداری ایزدشهر با حضور در جلسات متعدد ستاد مقابله با کرونا که بعد از اتفاقات اخیر در ایزدشهر رخ داد و وضعیت بسمت نارنجی رفت سعی کرد تا با اطلاع رسانی از طریق واحدهای آتشنشانی در فضای فیزکی و اطلاع رسانی از طریق واحد روابط عمومی در فضای مجازی بصورت اعلام حضوری و بستن تمامی آرامگاه ها و بستن مسیرهای منتهی به دریا،ضد عفونی کردن شهر از طریق پایگاه های مقاومت بسیج اقدامات پیشگیری را انجام دهیم.

شهردار ایزدشهر بیان داشت:تمامی باشگاه های ورزشی شهر ایزدشهر که در اختیار شهرداری بود را تعطیل کردیم و امیدواریم با مشارکت و همراهی شهروندان هرچه زودتر این ویروس کرونا را شکست دهیم.

تونی تاکید کرد:مردم بیشتر رعایت پروتکل های بهداشتی را بکنند تا بتوانیم باهم و در کنار هم از این ویروس منحوس عبور کنیم و شاهد روزهای خوبی باشیم.

 

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳