كدخبر: 12672 بدون دیدگاه

فرماندار شهرستان نور:دورهمی های خانوادگی و برگزاری مراسمات ترحیم مهمترین عامل انتشار ویروس کرونا

تاریخ انتشار : در ساعت:
فرماندار شهرستان نور:دورهمی های خانوادگی و برگزاری مراسمات ترحیم مهمترین عامل انتشار ویروس کرونا

جلسه ستاد کرونا ویروس با حضور فرماندار و اعضای ستاد مقابله با کرونا شهرستان در محل فرمانداری نور برگزار شد. به گزارش قلم ما دکتر شادمان در جلسه ستاد کرونا شهرستان، بر رعایت پروتکل ها توسط مردم جهت کاهش ابتلا به کرونا تاکید کرد و گفت: متاسفانه دورهمی های خانوادگی و برگزاری مراسمات ترحیم علت […]

جلسه ستاد کرونا ویروس با حضور فرماندار و اعضای ستاد مقابله با کرونا شهرستان در محل فرمانداری نور برگزار شد.

به گزارش قلم ما دکتر شادمان در جلسه ستاد کرونا شهرستان، بر رعایت پروتکل ها توسط مردم جهت کاهش ابتلا به کرونا تاکید کرد و گفت: متاسفانه دورهمی های خانوادگی و برگزاری مراسمات ترحیم علت ابتلا به کرونا به یک خطر اساسی تبدیل شده است که مردم باید رعایت کنند.

فرماندار نور اظهار داشت: علیرغم تاکید بر فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برپایی دورهمی و مهمانی و همچنین برگزاری مراسمات ترحیم توسط برخی همچنان ادامه دارد که این مهم عاملی برای انتشار ویروس کرونا است.

شادمان افزود:رعایت پروتکل های بهداشتی بهترین راه پیشگیری از کرونا است و هرگونه تجمع روند شیوع کرونا در سطح شهرستان را گسترش می دهد.

فرماندار نور بهداشت فردی، استفاده مداوم از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی را مهمترین راهکار مقابله با کرونا دانست و افزود: رعایت این سه اصل ساده تا حدود زیادی از شیوع ویروس کرونا جلوگیری می کند.

فرماندار نور در پایان با تاکید بر پیشگیری و مقابله همگانی ویروس کرونا گفت : باید تلاش کرد با پیشگیری و مقابله همگانی و با کمک همه ی مردم جلوی شیوع ویروس را گرفت و زنجیره انتقال این ویروس را قطع کرد تا از این شرایط به سلامتی عبور کنیم.

روند افزایشی شهروندان به ویروس کرونا در شهرستان

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نور هم در این جلسه گفت: این شهرستان از نظر شیوع کرونا در وضعیت اضطراری قرار دارد و تعداد بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان این شهر طی روزهای گذشته روند افزایشی داشته است.

دکتر حسینی به رغم توصیه‌ها و هشدارهای لازم، رعایت نکردن موارد بهداشتی و انجام رفتارهای پرخطر، حضور شهروندان در مکان‌های شلوغ و دورهمی‌های خانوادگی و برگزاری مراسمات عروسی و ترحیم روند ابتلا به بیماری کووید ۱۹ را در شهرستان نور افزایش داده است.
وی افزود: به شهروندان توصیه می‌شود از حضور غیر ضروری در مکان‌های شلوغ و پرتردد خودداری کنند و در صورت حضور در این مکان‌ها از ماسک استفاده نمایند.


تعطیلی تمامی اماکن ورزشی ایزدشهر توسط شهرداری 

شهردار ایزدشهر اظهار کرد : نیروهای خدمات شهری در صف اول مقابله با کرونا هستند و اقدامات ویژه ای بصورت روزانه انجام میدهند.

شهردار ایزدشهر با اعلام آمادگی شهرداری در امر مبارزه با بیماری کرونا اظهار کرد: از ابتدای شیوع این بیماری، شهرداری ایزدشهر از جمله دستگاه های پیشتاز در مبارزه با کرونا بود و درحال حاضر نیز آماده تعامل و همکاری در چارچوب مصوبات ستاد مقابله با کرونا شهرستان هستیم.

تونی افزود: سلامت و جان شهروندان بسیار ارزشمند است و در این راستا و در حیطه وظایف ذاتی شهرداری کوتاهی نمیکنیم.

وی تاکید کرد:شهرداری ایزدشهر با حضور در جلسات متعدد ستاد مقابله با کرونا که بعد از اتفاقات اخیر در ایزدشهر رخ داد و وضعیت بسمت نارنجی رفت سعی کرد تا با اطلاع رسانی از طریق واحدهای آتشنشانی در فضای فیزکی و اطلاع رسانی از طریق واحد روابط عمومی در فضای مجازی بصورت اعلام حضوری و بستن تمامی آرامگاه ها و بستن مسیرهای منتهی به دریا،ضد عفونی کردن شهر از طریق پایگاه های مقاومت بسیج اقدامات پیشگیری را انجام دهیم.

شهردار ایزدشهر بیان داشت:تمامی باشگاه های ورزشی شهر ایزدشهر که در اختیار شهرداری بود را تعطیل کردیم و امیدواریم با مشارکت و همراهی شهروندان هرچه زودتر این ویروس کرونا را شکست دهیم.

تونی تاکید کرد:مردم بیشتر رعایت پروتکل های بهداشتی را بکنند تا بتوانیم باهم و در کنار هم از این ویروس منحوس عبور کنیم و شاهد روزهای خوبی باشیم.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳