كدخبر: 12669 بدون دیدگاه

فرماندار نور:مهمترین هدف از اجرای طرح شهید سلیمانی در مقابله با کرونا کاهش ابتلا و فوتی در شهرستان است

تاریخ انتشار : در ساعت:
فرماندار نور:مهمترین هدف از اجرای طرح شهید سلیمانی در مقابله با کرونا کاهش ابتلا و فوتی در شهرستان است

فرماندار شهرستان نور در گفتگو با قلم ما اظهار کرد: مهمترین هدف تشکیل قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی کاهش ابتلاء و فوتی های ناشی از ویروس کرونا در شهرستان است که تنها با همراهی و مشارکت مردم محقق می شود. علی شادمان بیان کرد: همبستگی و همکاری در طرح […]

فرماندار شهرستان نور در گفتگو با قلم ما اظهار کرد: مهمترین هدف تشکیل قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی کاهش ابتلاء و فوتی های ناشی از ویروس کرونا در شهرستان است که تنها با همراهی و مشارکت مردم محقق می شود.

علی شادمان بیان کرد: همبستگی و همکاری در طرح شهید سلیمانی در شهرستان نور بیش از هر شهرستان دیگری به چشم میخورد و تمام تلاشمان این است با اجرای این طرح شاهد کاهش و ریشه کن شدن این بیماری باشیم .

فرماندار نور خاطرنشان کرد در بحث کرونا و طرح شهید حاج قاسم سلیمانی استفاده از همه ظرفیت های مردمی پای کار در راستای حفظ سلامت جامعه است،به نحوی که همه بصورت بلوک بندی و اکیپ های مختلف در مناطق شهری و روستایی به کمک کسانی می روند که آسیب دیدند و درگیر بیماری کرونا شدند و آنجا را ایزوله و ضد عفونی میکنند.

رئیس ستاد کرونا شهرستان نور اضافه کرد:کمک مومنانه برای نیازمندان و قرار دادن بسته های سلامت در اختیارشان و علاوه بر آنها جنبه ضابط هم خواهد داشت و عدم اجازه حضور کسانی که مبتلا به ویروس کرونا هستند در میان جمع مدیریت خواهند شد همچنین از هر نوع عزا و عروسی جلوگیری خواهد شد چراکه در این طرح پای کار بودن، با جدیت دنبال هدف بودن و مدیریت در دیگر زمینه ها در اولویت قرار دارد.

فرماندار نور در ادامه خواستار استمرار بازرسی از واحدهای مختلف در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان نور شد و گفت: در صورت عدم رعایت اصناف برخورد قانونی در دستور کار قرار گیرد.

شادمان با تاکید بر اینکه محدودیت‌های موجود در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ سلامت شهروندان اجرا می‌شود، تصریح کرد: از محدودیت‌های شکل گرفته و آسیب‌ها به مشاغل مختلف نگرانیم اما اولویت حفظ سلامت عمومی است.

وی با اشاره به اینکه در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان برخورد قانونی صورت می‌گیرد، گفت:در حال حاضر مهم‌ترین عامل انتشار ویروس اجتماعات عزا و عروسی است، حداقل سودمندی این طرح جلوگیری از برگزاری هرگونه تجمع در شهرها و روستا است.

فرماندار نور با بیان اینکه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در خصوص قطع زنجیره ویروس کرونا باید گام به گام و با طمأنینه اجرا شود، تصریح کرد: اگر طرح با سستی اجرا شود، قطعا نتیجه لازم را در مهار بیماری کرونا در پی نخواهد داشت.

شادمان بیان کرد: متأسفانه عادی‌انگاری بیماری کرونا در ماه‌های اخیر آسیب‌زا بوده است، باید در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی برای مدیریت بیماری کرونا و قطع زنجیره انتقال برنامه‌ریزی دقیق صورت بگیرد و تمام نیروها با توان کامل برای اجرای این طرح بسیج شوند.

وی ابراز امیدواری کرد که با همت مسئولان و سایر نهادهای مجری طرح به ویژه پتانسیل بالای بهداشت و درمان و بسیج شهرستان بتوان موفقیت های بیشتری در مهار ویروس کرونا به دست آورد.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳