كدخبر: 12509 بدون دیدگاه

قول مساعد فرماندار شهرستان نور در حمایت از هیات اسکیت در خصوص توسعه زیرساخت ها و پیست مناسب برای این ورزش

تاریخ انتشار : در ساعت:
قول مساعد فرماندار شهرستان نور در حمایت از هیات اسکیت در خصوص توسعه زیرساخت ها و پیست مناسب برای این ورزش

  به گزارش روابط عمومی هیات اسکیت شهرستان نور؛ دیدار اعضای هیات رئیسه هیات اسکیت که با حضور دکتر شادمان فرماندار،قهرمان کلیج رئیس اداره ورزش و جوانان،ابراهیم ایزدپناه سرپرست و بهنام اعظمی و داوود توکلی اعضای هیات رئیسه در محل فرمانداری برگزار شد. ✅توسعه زیرساخت های ورزش اسکیت با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر […]

 

به گزارش روابط عمومی هیات اسکیت شهرستان نور؛ دیدار اعضای هیات رئیسه هیات اسکیت که با حضور دکتر شادمان فرماندار،قهرمان کلیج رئیس اداره ورزش و جوانان،ابراهیم ایزدپناه سرپرست و بهنام اعظمی و داوود توکلی اعضای هیات رئیسه در محل فرمانداری برگزار شد.

✅توسعه زیرساخت های ورزش اسکیت با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر نور

فرماندار شهرستان نور در این دیدار قول مساعد در راستای توسعه و تکمیل زیر ساخت های این ورزش را در شهرستان با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر نور داد.

دکتر شادمان جمعیت شهرستان نور را دارای ظرفیت بالای ورزشی دانست و از اعضای هیات‌ رئیسه اسکیت شهرستان خواست این ظرفیت را با تلاش‌های خود به موفقیت تبدیل و باعث پیشرفت ورزش و سربلندی شهرستان در عرصه‌های ورزشی گردند.

وی افزود: جهت اعتلای ورزش شهرستان نیاز به همراهی، هم فکری داریم و قطعا در صورت تحقق این مهم ما می توانیم ورزش و جامعه ورزشی موفقی را داشته باشیم و ورزش شهرستان را به جایگاه اصلی و حقیقی خودش برسانیم.

✅داشتن فضای مناسب و پیست اسکیت نیازمند توجه جدی شهرداری و شورای اسلامی شهر نور

سرپرست هیات اسکیت شهرستان نور هم در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از این هیات اظهار کرد: هیات اسکیت شهرستان نور،در حدود ۱۲ سال است که سابقه فعالیت دارد و جز اولین هیات های استان بود که شروع بکار نموده است.

ایزدپناه گفت:در اول رشد چندانی نداشتیم ولی از سالهای پنجم به بعد این هیات توانستیم رشد قابل توجهی داشته باشیم و در استان و کشور اعزامی برای مسابقات داشته باشیم و مدال های خوبی برای جامعه اسکیت استان و شهرستان به ارمغان آوریم.

ورزش اسکیت،ورزشی شاد برای همگان است و نقش قابل توجهی در شادابی و نشاط جامعه دارد.

وی خاطرنشان کرد:یکی از مشکلات اساسی هیات اسکیت شهرستان نور نداشتن پیست مناسب برای تمرین و برگزاری مسابقات است که با حمایت شهرداری و شورا میتوانیم با داشتن زمینی که در پارک جنگلی نور وجود دارد میتوانیم این ورزش را در شهرستان نهادینه کنیم.

ایزدپناه داشتن زمین مناسب برای پیست اسکیت را با اهمیت و ضروری ارزیابی کرد و افزود: ایجاد این پیست نیازمند توجه جدی شهرداری و شورای اسلامی شهر نور است و در صورت همکاری و توجه ویژه مسئولان این امر محقق خواهد شد.

وی افزود: با ایجاد پیست اسکیت و برنامه‌ریزی‌های لازم و با وجود شرایط گردشگری و ظرفیت های شهرستان نور میتوانیم این منطقه را بعنوان قطب اسکیت غرب استان معرفی کنیم.

سرپرست هیات اسکیت شهرستان با بیان اینکه با وجود ظرفیت‌های موجود این رشته در شهرستان خاطر نشان کرد:استعدادیابی و آموزش در اولویت برنامه‌های این هیات قرار دارد و علاوه بر ارائه آموزش‌های لازم، به بخش استعداد‌یابی نیز توجه ویژه‌ای خواهد شد.

✅لزوم حمایت از ورزش اسکیت شهرستان

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نور هم بر لزوم حمایت از هیات اسکیت تاکید و اظهار کرد؛نداشتن زمین برای تمرین و برگزاری کلاس های آموزشی یکی از دغدغه های این هیات است که جا دارد ضمن تقدیر از شهرداری و شورای اسلامی شهر نور در خصوص زمین مورد نظر که در پارک جنگلی نور واقع شده است و قبلا هم محلی برای تمرین این ورزش بود مساعدت ها و همکاری های لازم بعمل آید.

 

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳