كدخبر: 12183 بدون دیدگاه

پایان آلام بیماران دیالیزی شهرستان نور/پروژه ای که در کمتر از چهار ماه به سرانجام رسید

تاریخ انتشار : در ساعت:
پایان آلام بیماران دیالیزی شهرستان نور/پروژه ای که در کمتر از چهار ماه به سرانجام رسید

آخرین جلسه روند پیشرفت ساخت مرکز دیالیز شهرستان نور ساعت شش صبح امروز با حضور دکتر شادمان فرماندار،مهندس سالار مدیریت مجموعه مهرگان و خیر سازنده مرکز دیالیز،دکتر حسینی مدیریت شبکه بهداشت و درمان و دکتر عابدینی رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) نور در محل پروژه برگزار شد. *نقش مهم حمایت مجموعه مهرگان در تسریع احداث […]

آخرین جلسه روند پیشرفت ساخت مرکز دیالیز شهرستان نور ساعت شش صبح امروز با حضور دکتر شادمان فرماندار،مهندس سالار مدیریت مجموعه مهرگان و خیر سازنده مرکز دیالیز،دکتر حسینی مدیریت شبکه بهداشت و درمان و دکتر عابدینی رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) نور در محل پروژه برگزار شد.

*نقش مهم حمایت مجموعه مهرگان در تسریع احداث مرکز دیالیز شهرستان نور

فرماندار نور در گفتگو با قلم ما اظهار کرد:این پروژه یک کار بسیار کلیدی، حساس،منسجم و نتیجه بخش است که در شهرستان نور رقم خورد و میتواند یک الگو برای پروژه های دیگر باشد چرا که ظرف کمتر از چهارماه به اتمام رسید و یکی از مدرنترین و مجهزترین مراکز دیالیزی در استان مازندران است.

دکتر شادمان در ادامه ضمن تقدیر از مهندس سالار مدیریت مجموعه مهرگان و خیر سازنده بخش دیالیز از تمامی تلاشها و زحمات این مجموعه در حوزه سلامت و تامین و رفع نیازهای درمانی منطقه بویژه ساخت مرکز دیالیز شهرستان نور گفت:خیرین بازوی توانمند و یاوران همیشگی هستند و راه‌اندازی مرکز دیالیز شهرستان نور یک پروژه مهم برای مردم این شهرستان در حوزه سلامت است.

فرماندار نور در ادامه گفت:در این مدت مجموعه مهرگان زحمات بسیار زیادی کشیدند و حمایت خوبی در تسریع احداث این پروژه داشتند و ضمن تامین ۷۵٪از اعتبار این مرکز امروز شاهد هستیم که کارها تقریبا تمام است و ۵ روز تا انتقال تجهیزات به داخل فرصت باقی است و در هفته آینده شاهد افتتاح و بهره برداری از این مرکز خواهیم بود.

دکتر شادمان اشاره کرد:مراسم افتتاحیه این پروژه مهم قطعا با حضور مسئولین استانی برگزار خواهد شد و ما میخواهیم این موضوع را آنچه که اتفاق افتاد مطرح نماییم چرا که وقتی روی پروژه ای وقت و زمانبندی در نظر گرفته شود قطعا شاهد بهترین اتفاقات خواهیم بود.

*تلاش مجموعه مهرگان در حوزه سلامت شهرستان نور

در ادامه مهندس سالار مدیریت مجموعه مهرگان و خیر سازنده مرکز دیالیز ضمن تقدیر از فرماندار شهرستان نوراظهار کرد:مجموعه مهرگان سالهای طولانی در زمینه ایجاد آبادانی در عرصه های مختلف در این منطقه تلاش نموده است و در صدد است با لطف خداوند و همکاری مسئولین محترم استانی و شهرستانی هر آنچه در توان دارد در این زمینه انجام دهد.

وی اشاره کرد:این مرکز دیالیز به پیشنهاد فرماندار محترم و مجموعه مهرگان در حال احداث است که امیدواریم نقش موثری در بهبود حوزه سلامت شهرستان و درمان بیماران این مرکز داشته باشد.

مهندس سالار در پایان با تشکر از مدیر عامل شهرک مهرگان که در واحد سلامت شهرستان نور گامی موثر برداشتند بیان کرد: امیدوارم با وحدت و همدلی شاهد آبادانی و پیشرفت در همه حوزه های شهرستان باشیم.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳