كدخبر: 12093 بدون دیدگاه

پیام تبریک مدیریت مجتمع تفریحی توریستی دشت نور به مناسبت هفته بسیج

تاریخ انتشار : در ساعت:
پیام تبریک مدیریت مجتمع تفریحی توریستی دشت نور به مناسبت هفته بسیج

مهندس گرجی مدیریت مجتمع تفریحی توریستی دشت نور در پیامی هفته بسیج را به تمامی بسیجیان بویژه بسیجیان سلحشور شهرستان نور تبریک گفت. به گزارش قلم ما در متن این پیام آمده است: تشکیل بسیج مستضعفان، به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که امروز پس از گذشت […]

مهندس گرجی مدیریت مجتمع تفریحی توریستی دشت نور در پیامی هفته بسیج را به تمامی بسیجیان بویژه بسیجیان سلحشور شهرستان نور تبریک گفت.

به گزارش قلم ما در متن این پیام آمده است:

تشکیل بسیج مستضعفان، به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که امروز پس از گذشت ۴۱ سال از حیات پر برکت انقلاب با عظمت اسلامی، ثمرات حماسه آفرینی ها، فداکاری ها و تلاش های این نهاد ارزشمند انقلابی و مردمی در تمام عرصه ها مشهود است.

امروز جامعه ی ما، بیش از هر زمان دیگری نیازمند فداکاری و بازگشت به باورهای الهی و انسانی نهفته در تفکر بسیجی است.

با امید این که این نهاد انقلابی در سایه توجهات حضرت باریتعالی و بهره‌گیری از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، با شعار محوری “بسیج، پیشرو خدمت و امیدآفرین” توانمندتر و پرفروغ‌تر از گذشته در عرصه‌های مختلف حضور فعال، مستمر و جدی داشته باشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران بسیجی، هفته بسیج و سالروز تاسیس این نهاد مقدس را به تمامی بسیجیان غیور شهرستان تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای همه عزیزان سعادت، سربلندی و تداوم توفیق را مسئلت می نمایم.

نعمت گرجی مدیریت مجتمع تفریحی توریستی دشت نور

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳