كدخبر: 11986 بدون دیدگاه

طرح مازندران پاک در پارک جنگلی شهر رویان به اجرا در آمد

تاریخ انتشار : در ساعت:
طرح مازندران پاک در پارک جنگلی شهر رویان به اجرا در آمد

با حضور شهردار،اعضای شورای اسلامی شهر و پرسنل شهرداری رویان بمناسبت مازندران پاک مرحله سوم پاکسازی محورهای جنگلی در محور پارک جنگلی رویان برگزار شد. به گزارش هادی خزایی خبرنگار قلم ما شهردار رویان در این خصوص با تقدیر از مشارکت جویی شهروندان رویان در امور شهری و حفظ محیط زیست گفت: مردم رویان روحیه […]

با حضور شهردار،اعضای شورای اسلامی شهر و پرسنل شهرداری رویان بمناسبت مازندران پاک مرحله سوم پاکسازی محورهای جنگلی در محور پارک جنگلی رویان برگزار شد.

به گزارش هادی خزایی خبرنگار قلم ما شهردار رویان در این خصوص با تقدیر از مشارکت جویی شهروندان رویان در امور شهری و حفظ محیط زیست گفت: مردم رویان روحیه مشارکت و همکاری بالایی دارند و اگر به نحو شایسته بتوانیم از این ظرفیت بسیار ارزشمند استفاده کنیم بسیاری از امور مدیریت شهری را به دست خود مردم می توانیم پیش ببریم.

جعفر حسین زاده بیان کرد: این مراسم بمناسبت هفته مازندران بر اساس دستور استانداری و سازمان مدیریت پسماند استانداری مازندران مبنی بر پاکسازی محورهای منتهی به پارک جنگلی در روز مازندران پاک صورت گرفت و  امروز هم به اتفاق همه همکاران اداری و همکاران واحد خدمات شهری و فضای سبز به اتفاق اعضای محترم شورای اسلامی شهر رویان به پارک جنگلی رویان آمدیم.

شهردار رویان گفت: این ظرفیت وجود ندارد که این محور هرروز پاکسازی و زباله‌های جمع‌آوری شود به همین خاطر از از مردم عزیز شهرمان تقاضا میکنیم تا از این فضای سبز و این امانت و این موهبت الهی که به دست ما رسیده است و به هیچ عنوان تکرار شدنی نیست محافظت کنیم تا هم خودمان استفاده کنیم و هم این سرمایه و این نعمت الهی را بدرستی و به دست نسل آینده بسپاریم تا در آینده مورد ملامت و سرزنش آیندگان و فرزندان خود قرار نگیریم.

 

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳