كدخبر: 11925 بدون دیدگاه

جلسه بررسی روند اجرایی و پیشرفت پروژه ساختمان مرکز دیالیزبیمارستان امام خمینی (ره) نور برگزار شد

تاریخ انتشار : در ساعت:
جلسه بررسی روند اجرایی و پیشرفت پروژه ساختمان مرکز دیالیزبیمارستان امام خمینی (ره) نور برگزار شد

جلسه بررسی روند اجرایی و پیشرفت پروژه ساختمان مرکز دیالیز جدید بیمارستان امام خمینی (ره) نور با حضور دکتر شادمان فرماندار شهرستان نور،دکترسید حمید حسینی مدیریت شبکه بهداشت و درمان،مهندس سالار مدیریت شهرک مهرگان،دکتر عابدینی رئیس بیمارستان و پیمانکار پروژه ساعت ۷ صبح در محل پروژه برگزار شد. فرماندار شهرستان نور در گفتگو با قلم […]

جلسه بررسی روند اجرایی و پیشرفت پروژه ساختمان مرکز دیالیز جدید بیمارستان امام خمینی (ره) نور با حضور دکتر شادمان فرماندار شهرستان نور،دکترسید حمید حسینی مدیریت شبکه بهداشت و درمان،مهندس سالار مدیریت شهرک مهرگان،دکتر عابدینی رئیس بیمارستان و پیمانکار پروژه ساعت ۷ صبح در محل پروژه برگزار شد.

فرماندار شهرستان نور در گفتگو با قلم ما اظهار کرد:کار با تمام قدرت پیش میرود و با توجه بقولی که به مردم عزیز شهرستان داده بودیم تا سه هفته دیگر شاهد بهره برداری از این پروژه خواهیم بود.

مهندس خدایار سالار مدیریت شهرک مهرگان و خیر سازنده ساختمان دیالیز هم در گفتگوی اختصاصی با قلم ما اظهار کرد:
طی جلسه ای که با مدیرعامل و کارفرمای محترم داشتیم تصمیم بر این شد تا در عرصه سلامت شهرستان نور بتوانیم اقداماتی انجام دهیم و با گزینه هایی که به آنها معرفی کردم جلساتی که با فرماندار محترم شهرستان داشتم تصمیم براین گرفتیم در حوزه سلامت و احداث ساختمان جدید بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی( ره) نور فعالیت کنیم.

مهندس سالار با بیان اینکه تمام تلاشمان این است تا دست به دست هم دهیم و در توسعه و آبادانی شهرمان بکوشیم گفت: هدف ما کمک به مردم شهرمان است که همیشه در واحد سلامت کم و کاستی هایی وجود داشته و ما تلاش کردیم که بتوانیم بخشی کوچکی از مشکلات حوزه سلامت را مرتفع سازیم .

گفتنی بر اساس زمانبندی انجام شده، پروژه با دردست اجرابودن پوشش کف و دیواره ها به روزهای پایانی خود نزدیک شده است.

       

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳