كدخبر: 11823 بدون دیدگاه

پیام تبریک مدیریت مجموعه اکسین بمناسبت هفته نیروی انتظامی

تاریخ انتشار : در ساعت:
پیام تبریک مدیریت مجموعه اکسین بمناسبت هفته نیروی انتظامی

مدیریت مجموعه اکسین طی پیامی،هفته نیروی انتظامی را به دلاور مردان عرصه امنیت و انضباط اجتماعی تبریک گفت. در متن این پیام آمده است؛ هفته بزرگداشت نیروی انتظامی ، بهانه ای برای قدردانی از تلاشهای ارزنده و زحمات نیروی انتظامی در ایجادنظم ،امنیت و آسایش برای مردم و پیشگیری و کاهش جرایم و فرصتی برای […]

مدیریت مجموعه اکسین طی پیامی،هفته نیروی انتظامی را به دلاور مردان عرصه امنیت و انضباط اجتماعی تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است؛

هفته بزرگداشت نیروی انتظامی ، بهانه ای برای قدردانی از تلاشهای ارزنده و زحمات نیروی انتظامی در ایجادنظم ،امنیت و آسایش برای مردم و پیشگیری و کاهش جرایم و فرصتی برای مرور رشادت‌های ایثارگران عرصه اقتدار کشور است.

امنیت از جمله مقولاتی است که مورد نیاز اصلی و اساسی بشر است و در کشور ما یکی از رسالت‌های نیروی انتظامی بحث امنیت است که همواره در عرصه های مختلف در مسیر تحقق امنیت تلاش کرده و امنیت پایدار کشور ما مرهون خدمات و زحمات فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی است.

ملت فهیم و صبور ایران اسلامی، همواره قدردان زحمات خستگی ناپذیر تلاشگران عرصه امنیت و انضباط اجتماعی بوده و خاطره و مجاهدت های آنان در عرصه‌های مختلف را از یاد نخواهند برد.

در پایان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران ناجا ،این هفته را به حافظان انتظام و امنیت کشور به ویژه زحمت کشان این عرصه در منطقه پیشگامان انقلاب اسلامی ، تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت روزافزون و سرافرازی و سعادت آنان و صحت و عافیت برای نظام اسلامی و رهبری گرانقدر را از خداوند بزرگ مسئلت می‌نمایم.

مدیریت مجموعه اکسین

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳