كدخبر: 11788 بدون دیدگاه

اجرای مرحله هفتم رزمایش کمک های مومنانه / توزیع ۱۷۰۰ بسته کمک معیشتی بین نیازمندان

تاریخ انتشار : در ساعت:
اجرای مرحله هفتم رزمایش کمک های مومنانه / توزیع ۱۷۰۰ بسته کمک معیشتی بین نیازمندان

بخش سوم از مرحله ی دوم رزمایش بزرگ کمک مومنانه بمناسبت دهه آخر ماه صفر با حضور امام جمعه ایزدشهر،فرماندار،فرماندهی سپاه و مسئولان ادارات شهرستان نور اجرا شد.   به گزارش قلم ما: رعایت پروتکل های بهداشتی در موج سوم ویروس کرونا فرماندار شهرستان نور در این مراسم اظهار کرد:مادرموقیعت جمع آوری کمک مومنانه و […]

بخش سوم از مرحله ی دوم رزمایش بزرگ کمک مومنانه بمناسبت دهه آخر ماه صفر با حضور امام جمعه ایزدشهر،فرماندار،فرماندهی سپاه و مسئولان ادارات شهرستان نور اجرا شد.

 

به گزارش قلم ما:

رعایت پروتکل های بهداشتی در موج سوم ویروس کرونا

فرماندار شهرستان نور در این مراسم اظهار کرد:مادرموقیعت جمع آوری کمک مومنانه و خالصانه مردم شهرستان نور با همت سپاه شهرستان و دیگر دست اندرکاران این شهرستان شاهد این هستیم که هفتمین مرحله این کمک مومنانه همانند آبشار عاطفه ها به نیازمندان این شهرستان اهدا میشود.

علی شادمان افزود:در این مقطع از رزمایش چون اربعین هم بود موکب داران هم همت کردند و در این کمک مومنانه حضور پیدا کردند .

وی گفت:خوشبختانه امروز شاهد هستیم که در دو مجموعه معیشتی برای خانواده ها و کمک آموزشی برای دانش آموزان توزیع خواهد شد که ۱۷۰۰ بسته معیشتی و ۹۰۰ بسته کمک آموزشی برای دانش آموزان خواهد بود.
فرماندار نور درپایان ضمن تقدیر سپاه پاسداران و دیگر دست اندرکاران در برگزاری این رزمایش مردم را دعوت به رعایت پروتکل های بهداشتی در موج سوم ویروس کرونا کرد.

اهدا۱۷۰۰ بسته معیشتی و ۹۰۰ بسته لوازم التحریر به خانواده های نیازمند 

در ادامه فرمانده سپاه ناحیه نور هم ضمن تسلیت رحلت شهادت گونه رسول مکرم اسلام، شهادت سبط اکبر امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا (ع ) اظهار کرد: امروز افتخار داریم به همت خیرین، موکب داران باب الحوائج و سایر عزیزانی که در قرارگاه امام حسن مجتبی ، زحمت کشیدند در مرحله هفتم رزمایش کمک مومنانه  ۱۷۰۰ بسته معیشتی و ۹۰۰ بسته لوازم التحریر به خانواده های نیازمند اهدا خواهد شد.

سرهنگ سید نعمت اسدی افزود:امیدواریم با ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا از کشور ما و سراسر مردم جهان بزودی شاهد شکست این ویروس باشیم و به سوی بیانیه گام دوم انقلاب که هدف نهایی و غایی در آن مرحله است قدم برداریم.
وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از همه کسانی که در امر خیر مشارکت داشتند نوید داد تا در ۱۷ ربیع الاول هم این برنامه برای خانواده های نیازمند اجرا خواهد شد.

دستگیری از نیازمندان جامعه

معاون بسیج سازندگی سپاه شهرستان نور هم در جمع خبرنگاران ضمن عرض تسلیت رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن و امام رضا(ع) اظهار کرد: امروز شاهد مرحله هفتم نهضت کمک مومنانه سپاه شهرستان نور هستیم که دراین مرحله به همت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) تعداد ۱۷۰۰بسته معیشتی که ارزش هر بسته مبلغ ۳۰۰ هزارتومان و تعداد ۹۰۰ بسته نوشت افزار و لوازم تحریر که ارزش هر بسته به مبلغ ۱۰۰هزارتومان میباشد ازطرف مجمع خیرین محرومیت زدایی سپاه شهرستان و با کمک فرمانداری شهرستان و همچنین قرارگاه امام حسن (ع) و  موکب اربعین حسینی درحال تهیه وتوزیع میباشد که به خانواده های نیازمند اهدا میگردد.

عباس رنجبر ادامه داد: هدف از اجرای طرح مواسات همدلی و کمک مومنانه به دولت در این شرایط و دستگیری از نیازمندان جامعه است.

گفتنی است که مرحله اول این رزمایش در نیمه ی شعبان،سه مرحله در ماه مبارک رمضان،یک مرحله در دهه ولایت،و دو مرحله در دهه اول محرم و دهه آخر ماه صفر اجرایی شد.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳