كدخبر: 11644 بدون دیدگاه

مدیریت هتل نارنجستان:مجموعه هتل نارنجستان یکی از مهمترین مجموعه های گرشگری در استان مازندران

تاریخ انتشار : در ساعت:
مدیریت هتل نارنجستان:مجموعه هتل نارنجستان یکی از مهمترین مجموعه های گرشگری در استان مازندران

امروزه صنعت گردشگری ( توریسم ) دارای جایگاه بسیار مهمی در جهان می باشد . این صنعت بعنوان سومین تولید کننده مشاغل وسرمایه بعد از صنایع نفتی و خودروسازی در سطح جهان و بزرگترین صنعت خدماتی از نظر درآمدزایی شناخته شده است. مدیریت هتل نارنجستان در گفتگوی اختصاصی با قلم ما با بیان اینکه صنعت […]

امروزه صنعت گردشگری ( توریسم ) دارای جایگاه بسیار مهمی در جهان می باشد . این صنعت بعنوان سومین تولید کننده مشاغل وسرمایه بعد از صنایع نفتی و خودروسازی در سطح جهان و بزرگترین صنعت خدماتی از نظر درآمدزایی شناخته شده است.

مدیریت هتل نارنجستان در گفتگوی اختصاصی با قلم ما با بیان اینکه صنعت گردشگری را می توان یک راه میانبر برای توسعه هر چه بیشتر اقتصادی در کشورهای در حال توسعه و همچنین تولید ثروت در کشورهای صنعتی بحساب آورد اظهار کرد: توسعه صنعت گردشگری خصوصاً افزایش تعداد گردشگران باعث رونق بسیاری از فعالیتهای اقتصادی یا منطقه ای میزبان می شود .

مهندس غفاری افزود:درگستره سرسبز و زیبای مازندران و در دامنه کوه های البرز و دشتهای چشم نواز آن، آنجا که سبزی جنگل وکشتزارها و آبی دل انگیز دریا زندگی را دلپذیرتر می نماید، شرکت نارنجستان زیبای شمال مرواریدی دلربا را بهاین ساحل کشانده است.

وی گفت هتل “نارنجستان ” نامی است که با خود خاطره موج های آبی آرام و جنگل های سرسبز سرزمین مازندران را همراه با نسیمی که هر لحظه نفس کشیدن در آن تداعی بهشت سحر انگیز بهار است،را به ارمغان می آورد.

 

مدیر هتل نارنجستان شهرستان نور در ادامه خاطرنشان کرد:این مجموعه شامل ۵۷ ویلای دوبلکس ، ۵۲،اتاق دو تخته و سه تخته لوکس ، ۱۰ سوئیت و رویال سوئیت ، سالن آمفی تئاتر ، رستوران و کافی شاپ گردان،باانواع غذاهای ایرانی و فرنگی ، کافی شاپ و فست فود ساحلی ، کلوپ ورزش های آبی ، سالن بیلیارد و بازی های کامپیوتری ، چایخانه سنتی بهارستان و مرکز تجاری ،یکی از مهمترین مجتمع های گردشگری کشور در استان مازندران بشمار می آید .

مهندس غفاری با بیان اینکه معماری بی نظیر و منحصر به فرد این مجموعه همسو با اسلوب های معماری اصیل ایرانی،محیطی آرام و روح نواز را برای گردشگران فراهم می نماید افزود:طراحی سایت به شکل محوری انجام گردیده و خیابان،اصلی مجموعه که سنگ فرش است منتهی به ورودی و نمای زیبای هتل می گردد. بطوریکه از ابتدای مجموعه،پرسپکتیو هتل و نمای کافی شاپ گردان کاملا مشهود و زیبا است. هتل نارنجستان نگین دریای خزر در ایران،مکانی مطمئن و زیبا برای مشکل پسندانی است که نیاز به محیطی دنج و آرام برای سپری کردن ایام فراغت خود دارند .

این مسئول در ادامه طراح خانه داری، روم سرویس،نشریه ویژه نارنجستان،واحد فناوری اطلاعات، لاندری،تلفن سانترال،صندوق امانات دیجیتال،نمازخانه،خیاط خانهباشگاه مشتریان هتل نارنجستان،مینی بار،دستگاه خودپرداز،تاکسی سرویس،سالن آرایش و زیبایی نارنجستان،رستوران های صدف و مروارید،در دو بخش شرقی و غربی،رستوران سنتی بهارستان،رستوران گردان،فست فودنارنجستان،آمفی تئاتر با برخورداری از امکانات منحصر به فرد و منابع،انسانی متخصص و مجرب ، آماده برگزاری رویدادهای فرهنگی ، هنری و اجتماعی شامل: کنفرانس ،سمینار ، همایش ، جشنواره ، کارگاه آموزشی و نمایشگاه می باشد. این مرکز مجهز به یک سالن ۲۲۰ نفری با قابلیت تغییر چیدمان صندلی ، فضای نمایشگاهی به مساحت ۵۰۰ متر مربع ، استودیوی رادیوییو تلویزیونی و سالن های پذیرایی و رستوران ، مناسب برگزاری برنامه های علمی ، فرهنگی و هنری در شمال کشور می باشد،صبحانه خوری،سالن بیلیارد،کافی شاپ لابی،کافی شاپ ساحلی روستیک،کافی شاپ کلبه،اتاق ماساژهتل نارنجستان،مراکز تجاری،کلوپ ورزش های آبی را از امکانات ویژه هتل نارنجستان ذکر کرد.

مدیریت هتل نارنجستان در پایان گفت:بدیهی است نوع نگرش مسئولین امر و سیاست گذاران این صنعت ، عامل اصلی در رونق گردشگری و یا رکود آن در هر کشور و یا منطقه ای می باشد و اگر این نگرش مطابق با سلایق و خواسته های گردشگران چه داخلی و چه خارجی نباشد ، قطعاً این صنعت به اهداف خود نخواهد رسید و جایگاه واقعی و مؤثر خود را بدست نخواهد آورد . بی دلیل نیست ، هتلداری که وابسته ترین صنعت به گردشگری است در کشور ما تقریبا ً و یا تحقیقاً ورشکسته شده و با توجه به بروز و شیوع ویروس کرونا ، تیر خلاصی بر پیکر نحیف صنعت گردشگری و پیکر بی جان هتلداری زده شده است .

گفتنی است در مراسم روز جهانی گردشگری از مهندس غفاری مدیریت هتل نارنجستان بعنوان فعال نمونه گردشگری توسط دکتر شادمان فرماندار شهرستان نور تجلیل شد.

 

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳