كدخبر: 11563 بدون دیدگاه

مدیرعامل مجتمع تفریحی،توریستی دشت نور به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی گردشگری پیامی صادر کرد

تاریخ انتشار : در ساعت:
مدیرعامل مجتمع تفریحی،توریستی دشت نور به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی گردشگری پیامی صادر کرد

✅به گزارش قلم ما مهندس سیروس کبیری مدیرعامل مجتمع تفریحی توریستی دشت در پیامی فرا رسیدن روز جهانی گردشگری را تبریک گفت. ✅در متن این پیام آمده است: ✅گردشگری سومین صنعت بزرگ جهان است که در کنار سود آوری، نقش مهمی در نزدیکی و دوستی ملت‌ها و هم‌افزایی فرهنگ‌ها دارد. سال‌هاست که کشورهای توسعه یافته […]

✅به گزارش قلم ما مهندس سیروس کبیری مدیرعامل مجتمع تفریحی توریستی دشت در پیامی فرا رسیدن روز جهانی گردشگری را تبریک گفت.

✅در متن این پیام آمده است:

✅گردشگری سومین صنعت بزرگ جهان است که در کنار سود آوری، نقش مهمی در نزدیکی و دوستی ملت‌ها و هم‌افزایی فرهنگ‌ها دارد. سال‌هاست که کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه برای تقویت صنعت توریسم و در نتیجه اقتصاد پایدار برنامه ریزی مدونی دارند.

✅سازمان جهانی گردشگری نیز امسال با انتخاب شعار ” گردشگری و توسعه روستایی” بر توانایی منحصر به فرد بخش روستایی در ایجاد توسعه اقتصادی و تمرکز زدایی از شهرهای بزرگ، تاکید کرده است.

✅اهمیت صنعت گردشگری در ایجاد اشتغال و درآمد، متنوع سازی اقتصاد، افزایش مشارکت اجتماعی و استفاده از منابع محلی است و از آنجـا کـه بخـش عمده مـشکلات توسعه نیافتگی روستایی نیز به فقدان این صنعت بر می گـردد، گردشـگری روسـتایی بـا حـل مـسائل و مشکلات فوق توسعه روستایی را قوت می بخشد.

✅امید که شهرستان نور بتواند همگام و همراستا با توسعه جهانی صنعت گردشگری در مسیر بهره‌مندی از فرصت های جذاب این صنعت و رونق فرهنگی و اقتصادی کشورحرکت پایدار خویش را سرعت بخشد.

✅اینجانب با تبریک روزجهانی گردشگری به گردشگران داخلی و خارجی که علاقمندند به کشور زیبا، کهن و پهناور ایران سفر کنند، و عرض خداقوت به تمامی دست اندرکاران گردشگری کشوربه ویژه فعالان این عرصه در استان مازندران ازخداوند منان سرافرازی و موفقیت هموطنان عزتمند و سربلندی ایران عزیز را خواستارم.

سیروس کبیری مدیرعامل مجتمع تفریحی توریستی دشت نور

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳