كدخبر: 11550 بدون دیدگاه

سرپرست اداره گردشگری نور:نقش موثر مجتمع تفریحی توریستی دشت نور در اشتغالزایی

تاریخ انتشار : در ساعت:
سرپرست اداره گردشگری نور:نقش موثر مجتمع تفریحی توریستی دشت نور در اشتغالزایی

صنعت گردشگری در کشور ما یکی از بهترین فرصت های اشتغالزایی است. سرپرست اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و و گردشگری نور در گفتگوی اختصاصی با قلم ما با بیان اینکه صنعت گردشگری در کشور ما یکی از بهترین فرصت های اشتغالزایی است اظهار کرد: با توجه به نگاه حمایتی و توسعه ای دولت تدبیر و […]

صنعت گردشگری در کشور ما یکی از بهترین فرصت های اشتغالزایی است.

سرپرست اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و و گردشگری نور در گفتگوی اختصاصی با قلم ما با بیان اینکه صنعت گردشگری در کشور ما یکی از بهترین فرصت های اشتغالزایی است اظهار کرد: با توجه به نگاه حمایتی و توسعه ای دولت تدبیر و امید در بخش های مختلف از جمله رونق گردشگری و اشتغال شاهد اجرای ۱۸ پروژه گردشگری نظیر ساخت هتل ،‌ هتل آپارتمان، مجتمع های تفریحی و گردشگری توسط بخش خصوصی در این شهرستان هستیم.

وی گفت: از این تعداد ۶ پروژه با بیش از ۷۰ درصد پیشرفت ،چهار پروژه بین ۴۰ تا ۷۰ درصد پیشرفت و هشت پروژه نیز بین پنج تا ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دردست ساخت است.

علی سالاریان تصریح کرد: با بهره برداری از این ۱۸ پروژه گردشگری پیش‌بینی می‌شود برای ۲ هزار و ۸۹۹ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شود.

سالاریان با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی مجتمع گردشگری “دشت‌ نور” گفت: این مجتمع یکی ازبزرگترین طرح های گردشگری این شهرستان است که در زمینی به مساحت ۳۵ هکتاری و با سرمایه گذاری یکهزار و ۵۰۰ میلیاردی از سرمایه گذاری بخش خصوصی در حال احداث است.

وی ادامه داد: این مجتمع دارای ۱۰۰۰ واحد اقامتی در غالب ویلا و هتل آپارتمان به مساحت ۱۷۰ هزار منر مربع و با امکاناتی از قبیل زمین مینی‌گلف، دریاچه مصنوعی چهارهکتاری، مجموعه بازی وسرگرمی، مجموعه اسب سواری و… در کنار جنگل نور در حال احداث است که میتواند نقش موثری در اشتغالزایی منطقه داشته باشد

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳