كدخبر: 11548 بدون دیدگاه

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی: زیرساخت های لازم برای حضور گردشگران در استان های شمالی فراهم نیست/حضور بهترین و برندترین سرمایه گذاران حوزه گردشگری در این منطقه

تاریخ انتشار : در ساعت:
نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی:  زیرساخت های لازم برای حضور گردشگران در استان های شمالی فراهم نیست/حضور بهترین و برندترین سرمایه گذاران حوزه گردشگری در این منطقه

۷۰ درصد سرزمین مازندران راجنگل ها و مراتع تشکیل داده است و این فرصت بی نظیر برای سرمایه گذاری است تا گردشگران بیشتری را جذب کنیم.

در بحث گردشگری،بهترین و برندترین سرمایه گذاران به این منطقه آمدند و سرمایه گذاری خوبی در بخش هتلها و مجتمع های تفریحی توریستی شده است.

نماینده مردم شهرستان های نور و محمودآباد در گفتگوی اختصاصی با قلم ما  اظهار کرد:امروزه گردشگری در دنیا بعنوان یک صنعت شناخته میشود که متاسفانه هنوز کشور ما نتوانسته است بعنوان صنعت از آن استفاده نماید

سعید فرزانه با بیان اینکه صنعت گردشگری در کشور ما در فعالیت های خدماتی مشهود میشود اضافه کرد: باید به این نکته توجه داشت که گردشگری هم برای توسعه و رونق اقتصادی و هم اشتغالزایی میتواند تاثیرگذار باشد و در تولید ناخالصی کشور میتواند نقش آفرینی کند.

نماینده مردم نور و محمودآباد بیان داشت:متاسفانه در سطح استان مازندران و در کل استانهای شمالی زیرساختهای لازم برای حضور گردشگران فراهم نیست و وقتی فصل گردشگری میشود مردم ما دچار کمبود،آب و برق هستن و متاسفانه دستگاه های خدمات رسان به زحمت می افتند.

وی اضافه کرد:یکی از دلایل وجود این مشکلات در ایام ورود گردشگران این است که زیرساخت های لازم برای سه میلیون نفر فراهم است نه برای هفت میلیون نفر و متاسفانه بخاطر همین شاهد هستیم که پسماند ها و زباله ها در جنگلها و سواحل در فصل گردشگری افزایش پیدا میکند.

فرزانه ادامه داد:در بحث گردشگری،بهترین و برندترین سرمایه گذاران به این منطقه آمدند و سرمایه گذاری خوبی در بخش هتلها و مجتمع های تفریحی توریستی شده است.

وی گفت:۷۰٪سرزمین مازندران راجنگل ها و مراتع تشکیل داده است و این فرصت بی نظیر برای سرمایه گذاری است تا گردشگران بیشتری را جذب کنیم.

امروز گردشگری در دنیا بعنوان یک صنعت شناخته میشود که متاسفانه هنوز کشور ما نتوانسته است بعنوان صنعت از آن استفاده نماید.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳