كدخبر: 11546 بدون دیدگاه

فرماندار شهرستان نورتاکید کرد:گردشگری جز پردرآمدترین صنعت اقتصادی کشورها است/مجموع دشت نور برند گرشگری کشور در استان مازندران

تاریخ انتشار : در ساعت:
فرماندار شهرستان نورتاکید کرد:گردشگری جز پردرآمدترین صنعت اقتصادی کشورها است/مجموع دشت نور برند گرشگری کشور در استان مازندران

گردشگری جز پر در آمدترین صنعت اقتصادی در کشورها است، پس باید بهترین امکانات را برای حضور گردشگران در این منطقه فراهم کنیم تا گردشگران بتوانند از همه فرصت ها بدرستی استفاده کنند..

فرماندار شهرستان نور در گفتگوی اختصاصی با قلم ما با اشاره به وضعیت بیماری کرونا که صنعت گردشگری را دچار چالش نمود،اظهار کرد: در یک شرایط عادی گردشگری بزرگترین فرصت برای توسعه،رونق اقتصادی و اشتغالزایی منطقه است و توسعه این منطقه با حضور گردشگر به بار می نشیند.

علی شادمان با بیان اینکه شهرستان نور دارای همه ظرفیت های گردشگر میباشد گفت:  وجود،جنگل،دریا،کوهستان،آبگرم،پارک های جنگلی بکر بهترین فرصت برای حضور گردشگران در این منطقه بوجود میاورد و وقتی گردشگر وارد این شهرستان میشود از پمپ بنزین گرفته تا اقامت در هتل ها و مجتمع های تفریحی توریستی و خرید در مغازه ها فرصت اقتصادی را در شهرستان بالا میبرد.

فرماندار نور افزود:گردشگری جز پر در آمدترین صنعت اقتصادی در کشورها است، پس باید بهترین امکانات را برای حضور گردشگران در این منطقه فراهم کنیم تا گردشگران بتوانند از همه فرصت ها بدرستی استفاده کنند..

وی گفت:بخش های خصوصی باید موقعیت های درآمدزایی بیشتری ایجاد بکند بطور مثال مجموعه موج آبی که در مشهد ساخته شده است و فرصتی مهیج را برای گردشگران بوجود آورده است، ماهم میتوانیم فرصت های طلایی گردشگری در حوزه دریا با احداث قایق های مسافر بری در دریا را کار بکنیم.

شادمان به نقش بی بدیل مجتمع های تفریحی توریستی اشاره کرد و افزود:بطور مثال مجموع تفریحی توریستی دشت نور نه فقط در شهرستان و استان بلکه در کشور برند گردشگری است و میتواند بسیاری از نیازهای گردشگران را تامین کند و هر چه این مجتمع ها بیشتر باشد قطعا شاهد حضور گردشگران بیشتری در این منطقه هستیم که میتواند سبب رشد و توسعه اقتصاد و ایجاد اشتغالزایی در شهرستان بشود.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳